Sökning: "Hampus Harrysson"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Hampus Harrysson.

  1. 1. Why we trust What we trust

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sofi Hagander; Hampus Harrysson; [2020]
    Nyckelord :Brand Trust; Financial Services; Non-traditional Advertising; Consumption Values; Generation X and Y; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: Why we trust What we trust Seminar date: 2020-06-04 Course: BUSN39 Degree project in Global Marketing, 15 credits Authors: Sofi Hagander & Hampus Harrysson Supervisor: Veronika Tarnovskaya Keywords: Brand Trust, Financial Services, Non-traditional Advertising, Consumption Values, Generation X and Y Thesis purpose: Aims to enrich the understanding of how non-traditional advertising in financial services affects consumers' brand trust and if this perception differs between the generational cohorts X and Y. Methodology: This study is based on a philosophy of social constructionism. LÄS MER

  2. 2. Leadership and Brand Alignment

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Louise Hesseborn; Hampus Harrysson; Isabell Weber; [2019]
    Nyckelord :Visibility; Brand Identity; Leadership Theory; Brand Orientation; Brand-Oriented Leadership; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this journal is to describe and analyse both the corporate leader's and the brand’s visibility in order to understand the different types of alignment between corporate leaders and brands. The research has a qualitative and inductive approach and is conducted through a multiple-case study where four leaders and their respective brands were described and analysed. LÄS MER

  3. 3. Varumärkesplattform - substans eller ytlig glans?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Christoffer Nilsson; Isabell Weber; Hampus Harrysson; [2019]
    Nyckelord :Brand Platform; Brand Identity; Brand elements; Brand guidelines; Brand Handbook Varumärkesplattform; Varumärke; Varumärkesstrategi; Beståndsdelar; Varumärkesarbete; Social Sciences;

    Sammanfattning : Syfte: Studien avser att beskriva teorin inom området och hur arbetet med varumärkesplattformar fungerar i praktiken, för att vidare undersöka och förklara hur olika processer och beståndsdelar inom varumärkesplattformar skapar önskade effekter för ett varumärke. Syftet har således två olika delar, en beskrivande och en förklarande del. LÄS MER