Sökning: "Kundservice alternativ"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Kundservice alternativ.

  1. 1. Hur kan en scenarioplanering addera mervärde till en totalkostnadsanalys med fokus på logistikkostnader för att utvärdera val av hubb? : En fallstudie på Timber Windows Sverige

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)

    Författare :Mijo Cvitic; Jonatan Gomez; [2023]
    Nyckelord :Total cost analysis; Hub; Scenario planning; TAIDA; Logistic costs; Totalkostnadsanalys; Hubb; Scenarioplanering; TAIDA; Logistikkostnader;

    Sammanfattning : Bakgrund: Som resultat av globaliseringen och den ökade miljömedvetenheten har det medfört att logistikens roll blivit allt viktigare. För att företag ska förbli konkurrenskraftiga måste de koncentrera sig på att vara kostnadseffektiva samtidigt som de upprätthåller en hög nivå av kundservice. LÄS MER

  2. 2. Smart Compose for Live Chat Agent

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Tonghua Zhang; [2021]
    Nyckelord :Deep learning; Natural language processing; Transformer; Text generation; Auto- completion; Djupinlärning; Naturlig språkbehandling; Transformator; Textgenerering; Automatisk komplettering;

    Sammanfattning : In the digital business environment, customer service communication has grown up to become a labor- intensive task. In consideration of high labor costs, automatic customer service could be such a good alternative for many companies. However, communication with customers can not be easily automated. LÄS MER

  3. 3. Är e-lärande här för att stanna? : En kvalitativ intervjustudie om de fördelar och nackdelar arbetstagare inom kundservice upplever med e-lärande

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Angelica Larsson Binnberg; Molly Rytter; [2020]
    Nyckelord :e-learning; blended learning; learning in working life; motivation; communication; relevance; e-lärande; varierat lärande; lärande i arbetslivet; motivation; kommunikation; relevans;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to showcase the advantages and disadvantages employees in the customer services industry experience when it comes to e-learning, along with the impact the organisational conditions can have on these experiences. A fast moving world demands alternatives to traditional learning, however the new digital learning has its challenges. LÄS MER

  4. 4. Upplevelse av kundservice : En komparativ studie om skärmbaserad- och telefonbaserad kundservice

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Blerina Asllani; Hovsep Louis Hazko; [2020]
    Nyckelord :Customer service; Screen-based; Phone-based; Customer experience; Customer service options; Questions and answers; Phone; e-Mail and Chat; Kundservice; Telefonbaserad; Skärmbaserad; Kundupplevelse; Kundservice alternativ; Vanliga frågor och svar; Telefon; E-mail; Chatt;

    Sammanfattning : Due to the increasing online commerce in Sweden there are more and more companies who are focusing on their online business and more and more customer are buying clothes online. This means that there has been a transition from the physical store form to the online commerce. LÄS MER

  5. 5. Hur män handlar mode : En undersökning om mäns köpbeteende

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Regina Tell; Therese Höök; Olivia Vaagenes Rehmberg; [2016]
    Nyckelord :customer service; buying behaviour; buying process; SERVQUAL; service quality; Kundservice; köpbeteende; köpprocessen; SERVQUAL; servicekvalitet;

    Sammanfattning : Shopping har tidigare varit en aktivitet som främst kvinnor har ägnat sig åt, men de senaste decennierna har fler och fler män börjat visa intresse för mode och shopping. I denna uppsats har vi valt att undersöka hur män beter sig när de handlar modekläder och hur de vill bli bemötta av personal i butik. LÄS MER