Sökning: "Successful Campaign"

Visar resultat 1 - 5 av 111 uppsatser innehållade orden Successful Campaign.

  1. 1. Produktplacering och omvänd produktplacering som marknadsföringsverktyg för Tv-spel

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Ludvig Stridsberg; [2023]
    Nyckelord :Reverse product placement; Product placement; Video games; Marketing; Survey; Online; Omvänd produktplacering; Produktplacering; Tv-spel; Marknadsföring; Enkät; Online;

    Sammanfattning : Detta arbete har undersökt vad Tv-spelare online tycker om omvänd produktplacering (ReverseProduct Placement, RPP) jämfört med vanlig produktplacering. RPP innebär att föra överfiktiva varumärken från filmer, Tv-serier och annan media till verkligheten och sälja verkligamotsvarigheter av produkterna. LÄS MER

  2. 2. Beyond the Target Market : Investigating the Impact of Brand Activism on Brand Authenticity and Attitude in Non-Targeted Markets

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Tomke D'Souza; [2023]
    Nyckelord :Brand Activism; Brand Authenticity; Brand Attitude; Hyperconnectivity; Non-Target Markets;

    Sammanfattning : Nowadays, people around the world are connected through social networks. This hyperconnectivity implies that companies need to think about the perceptions and opinions of consumers who were not directly targeted by a campaign. LÄS MER

  3. 3. Sustainability and branding: : Sustainability and branding: An analysis of Nike and H&M`s CSRcommunication strategies”

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)

    Författare :Josefine Sjöbom; [2023]
    Nyckelord :CSR; Nike; H M; strategisk kommunikation; hållbarhet;

    Sammanfattning : Some of the most common threats in society today are climate change, struggling world economies and starving people. Today most consumers seek out sustainable products that are produced under fair conditions. LÄS MER

  4. 4. Trygghet – Vår tids stora frihetsfråga? : En diskursanalys av Moderaternas valmanifest 2022

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaper

    Författare :Linnea Brännström; Maja Stenberg; [2023]
    Nyckelord :trygghet; otrygghet; diskursanalys; kritisk diskursanalys; politik; Moderaterna; valmanifest; val; valrörelse; politisk kommunikation;

    Sammanfattning : Title: "Public safety – The main freedom question of our time? A discourse analysis of the Swedish Moderate Party’s election manifesto 2022" The present study aims to explore the Moderate Party’s (Moderaterna) construction of public safety (trygghet) during the Swedish election campaign 2022. Mainly, the topic of choice is motivated by an interest in how a political party, whose election results were successful, navigated the mediatized politics and approached policy issues particularly important to the voters. LÄS MER

  5. 5. Customer engagement and co-creation in crowdfunding : Multi-case study on tabletop Kickstarter campaigns

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Michael Polatos; Andrii Kernitskyi; [2023]
    Nyckelord :Customer engagement; Kickstarter; co-creation co-destruction of value; S-D logic;

    Sammanfattning : Background: Crowdfunding is a new form of financing that has gained popularity among entrepreneurs seeking to fund innovative and creative projects. It involves collecting small amounts of money from a large number of potential backers through specialised websites. LÄS MER