Sökning: "chat service"

Visar resultat 1 - 5 av 43 uppsatser innehållade orden chat service.

  1. 1. Artificial Intelligence-driven web development and agile project management using OpenAI API and GPT technology : A detailed report on technical integration and implementation of GPT models in CMS with API and agile web development for quality user-centered AI chat service experience

    M1-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för data- och elektroteknik (2023-)

    Författare :Damjan Tosic; [2023]
    Nyckelord :ChatGPT; OpenAI API; WordPress; artificial intelligence; web development; user interface; chat service; agile project management; prompt engineering;

    Sammanfattning : This graduation report explores the integration of Artificial Intelligence (AI) tools, specifically OpenAI's Generative Pre-trained Transformer (GPT) technology, into web development processes using WordPress (WP) for developing a AI-driven chat service. The focus of the project is on ImagineX AB, a private company that offers the educational service ChatGPT Utbildning aimed at teaching professionals to effectively utilize ChatGPT. LÄS MER

  2. 2. En bakdörr till effektiv brottsbekämpning - Straffprocessrättens hindrande av end-to-end-krypterad kommunikation

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakulteten

    Författare :Emma Folkesson; [2023]
    Nyckelord :Straffprocessrätt; IT-rätt; Hemliga tvångsmedel; Krypterade kommunikationstjänster; Chat Control; Hemlig dataavläsning; EU-rätt; Kriminalpolitik; Online Safety Bill; Law and Political Science;

    Sammanfattning : A concerning development of organized crime in Sweden has caused debate about the state's ability to uphold law and order effectively. At the same time, increased access to, and use of, encrypted communication services amongst criminals poses a challenge to law enforcement agencies. LÄS MER

  3. 3. Chattbotar och Virtuella assistenter : En kvalitativ intervjustudie kring för- och nackdelar med implementering av AI i svenska företag

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Karoline Lindroos; [2022]
    Nyckelord :Artificial intelligence; chatbot; virtual assistant; virtual agent; digitization; communication service; communication tool; Artificiell intelligens; chattbot; virtuell assistent; virtuell agent; digitalisering; kommunikationstjänst; kommunikationsverktyg;

    Sammanfattning : Digitala kommunikationstjänster som chattbotar och virtuella assistenter blir alltmer förekommande och populärt för företag och organisationer att använda sig av. Chattboten och den virtuella assistenten är besläktade datorsystem uppbyggda med bakomliggande teknik som syftar till att efterlikna mänskliga samtal på ett så realistiskt sätt som möjligt. LÄS MER

  4. 4. Dataskyddet och Chat Control : Om obligatorisk spårning av interpersonell kommunikation i syfte att motverka och bekämpa barnpornografi och grooming på nätet

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Stockholms universitet/Juridiska institutionen

    Författare :Selma Didriksson Fröjd; [2022]
    Nyckelord :Chat Control; övervakning av interpersonell kommunikation; GDPR; Personlig integritet; rätten till privatliv; skyddet av personuppgifter; EU-stadgan; barns integritet;

    Sammanfattning : The fundamental problem of data protection and digitization is the conflict betweenthe individual’s interest of being protected against unauthorised intrusioninto their privacy and the ability and the interest of the state or other actors touse personal information for various specified purposes to ensure the protectionof other rights. The protection of vulnerable persons such as childrens’ onlinesafety is one of the interests that must be prioritized to ensure a safe online environment. LÄS MER

  5. 5. Ledarskap, artificiell intelligens & emotionell intelligens : En kvalitativ studie om hur artificiell- och emotionell intelligens påverkar ledarskap och organisationer

    Master-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Johan Johansen; Natalie Chaaya; [2022]
    Nyckelord :leadership; leadership styles; artificial intelligence; machine learning; emotional intelligence; qualities; motivation;

    Sammanfattning : If artificial intelligence (AI) was previously represented by a chat bot that helps with simpler customer service matters, then the future AI is expected to handle extensive and strategic tasks for companies. AI is constantly evolving, and it is still unclear how intelligent AI can actually become, and where the limits go for AI's capabilities. LÄS MER