Sökning: "different marketing methods"
Visar resultat 1 - 5 av 364 uppsatser innehållade orden different marketing methods.
1. Ready? Fight! How Guilty Gear -Strive-‘s approach to fighting game animations lend themselves to character appeal.
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för speldesignSammanfattning : This paper’s goal was to understand how the fighting game animations in the video game Guilty Gear -Strive- lent themselves to their characters appeal, by looking how the animations are built up to be a good quality for a more interesting character based on the character background. The paper aids to help designers find relevant information for the creation of animations for a greater player enjoyment of its characters in a fighting game. LÄS MER
2. FIRMS AND BUSINESS GRADUATES: EXPLORING CAREER DEVELOPMENT, TALENT ACQUISITION, AND PERCEPTIONS ON EMPLOYABILITY SOFT SKILLS
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Purpose: To explore how firms attract and develop newly graduated business students and review the different marketing strategies that firms use to promote different career paths to newly graduated business students. Additionally, the paper aims to examine the soft skills that hiring firms consider important and explore the perceptions of recent business graduates regarding soft skills and employability. LÄS MER
3. Influencers och konsumenters köpbeteende på TikTok : En kvantitativ och kvalitativ undersökning på köpbeteenden hos konsumenter
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : As the development of digitization becomes more extensive and integrated into our daily lives, it shapes people around the world. This influence extends to how we create value, communicate, and consume. LÄS MER
4. Hållbarhetskommunikation : Hållbarhet som del i influencer marketing
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Hållbarhet och hållbar konsumtion får allt större uppmärksamhet samtidigt som influencer marketing blivit en framgångsrik marknadsföringskanal till en ökad försäljning för företag. Studiens syfte är därmed att undersöka modeföretags hållbarhetskommunikation genom influencer marketing, samt kartlägga om kommunikationen stämmer överens med företagens hållbarhetsrapporter. LÄS MER
5. Riskkonstruktioner vid fastighetsköp : Fastighetsmäklarens hantering av information om kända riskkonstruktioner
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)Sammanfattning : Denna uppsats syftar till att undersöka det rättsliga läget gällande riskkonstruktioner som fel i fastigheter och analysera hur mäklare förhåller sig till information om kända riskkonstruktioner vid förmedling av fastigheter. De metoder som har använts i denna uppsats är den rättsdogmatiska och kvalitativa metod. LÄS MER