Sökning: "different marketing methods"

Visar resultat 1 - 5 av 364 uppsatser innehållade orden different marketing methods.

  1. 1. Ready? Fight! How Guilty Gear -Strive-‘s approach to fighting game animations lend themselves to character appeal.

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för speldesign

    Författare :Fabian Larsson; Gustav Strömbom; [2023]
    Nyckelord :Analysis; animation; fighting game; frames; game feel; visual effects;

    Sammanfattning : This paper’s goal was to understand how the fighting game animations in the video game Guilty Gear -Strive- lent themselves to their characters appeal, by looking how the animations are built up to be a good quality for a more interesting character based on the character background. The paper aids to help designers find relevant information for the creation of animations for a greater player enjoyment of its characters in a fighting game. LÄS MER

  2. 2. FIRMS AND BUSINESS GRADUATES: EXPLORING CAREER DEVELOPMENT, TALENT ACQUISITION, AND PERCEPTIONS ON EMPLOYABILITY SOFT SKILLS

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Nuru Aidan Silikale; Melia Zinou; Jiranan Khamphai; [2023]
    Nyckelord :Firms; Business Graduates; Soft skills; Career Development; Talent Acquisition;

    Sammanfattning : Purpose:                            To explore how firms attract and develop newly graduated business students and review the different marketing strategies that firms use to promote different career paths to newly graduated business students. Additionally, the paper aims to examine the soft skills that hiring firms consider important and explore the perceptions of recent business graduates regarding soft skills and employability. LÄS MER

  3. 3. Influencers och konsumenters köpbeteende på TikTok : En kvantitativ och kvalitativ undersökning på köpbeteenden hos konsumenter

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Melis Cetin; Mickaela Georges; [2023]
    Nyckelord :Influencer marketing; TikTok; Sociala medier; Mikro-influencer; Makro-influencer; Source credibility;

    Sammanfattning : As the development of digitization becomes more extensive and integrated into our daily lives, it shapes people around the world. This influence extends to how we create value, communicate, and consume. LÄS MER

  4. 4. Hållbarhetskommunikation : Hållbarhet som del i influencer marketing

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Felicia Bodin; Hanna Larsson; Josefine Lundquist; [2023]
    Nyckelord :Marketing communication; sustainability communication; influencer marketing; sustainability; Marknadskommunikation; hållbarhetskommunikation; influencer marketing; hållbarhet;

    Sammanfattning : Hållbarhet och hållbar konsumtion får allt större uppmärksamhet samtidigt som influencer marketing blivit en framgångsrik marknadsföringskanal till en ökad försäljning för företag. Studiens syfte är därmed att undersöka modeföretags hållbarhetskommunikation genom influencer marketing, samt kartlägga om kommunikationen stämmer överens med företagens hållbarhetsrapporter. LÄS MER

  5. 5. Riskkonstruktioner vid fastighetsköp : Fastighetsmäklarens hantering av information om kända riskkonstruktioner

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :Sara Miskovic; Anna Strömberg; [2023]
    Nyckelord :Riskkonstruktion; Upplysningsplikt; Fel i fastighet; Tvåstegsmodellen;

    Sammanfattning : Denna uppsats syftar till att undersöka det rättsliga läget gällande riskkonstruktioner som fel i fastigheter och analysera hur mäklare förhåller sig till information om kända riskkonstruktioner vid förmedling av fastigheter.  De metoder som har använts i denna uppsats är den rättsdogmatiska och kvalitativa metod. LÄS MER