Sökning: "testfas"

Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade ordet testfas.

  1. 1. Pulse Charging of Li-ion Batteries for Enhanced Life Performance

    Master-uppsats, KTH/Kemiteknik

    Författare :Josefin Strandberg; [2023]
    Nyckelord :Li-ion battery; Pulse charging; Cyclic aging; Capacity fade; Internal resistance; Battery impedance; Litiumjonbatteri; Pulsad laddning; Cyklisk åldring; Kapacitetsminskning; Inre resistans; Batteriimpedans;

    Sammanfattning : Det överhängande behovet av att minska utsläppen av växthusgaser för att uppfylla Parisavtalet har väckt ett ökat intresse för elektrifiering som en strategi för att mildra klimatförändringarna. Litiumjonbatterier spelar en central roll vid elektrifiering och har framträtt som det primära alternativet för batteridrivna elfordon. LÄS MER

  2. 2. Evaluating Virtual Reality as a Medium for Usability Testing on Inflight Entertainment Applications

    Master-uppsats, Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologi; Lunds universitet/Certec - Rehabiliteringsteknik och Design

    Författare :Rasmus Andersson; Fredrik Voigt; [2023]
    Nyckelord :Virtual Reality; VR; Usability Evaluation; Usability Testing; UX; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : This thesis aims to evaluate the feasibility of using virtual reality as a medium for usability testing. Usability testing has long been an important part of any iterative development process. Most usability testing is, however, done in a lab setting, outside the product's natural environment. LÄS MER

  3. 3. Avståndsuppfattning till en ljudkälla i VR

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Filippa Leuckfeld; Elin Granstedt; [2022]
    Nyckelord :Virtuell verklighet; VR; direkt ljud; diffust ljud; efterklang; avståndsuppfattning; omslutning; Oculus; Unity; ;

    Sammanfattning : Virtual reality, VR, has become more popular in the last decade thanks to the rapid development of the technology, and thanks to becoming more accessible. One of the demands that users have is that the VR experience should be immersive, which means that the computer-generated world should be perceived as if it was real. LÄS MER

  4. 4. Does Enhanced Usability Increase Trust? : A case study on a Swedish snus e-commerce application

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Filip Brunander; Albin Folkesson; Henrik Hörnlund; Simon Larsson; Johan Mäkikaltio; Matthew Soulaka; Amanda Teir; Carl Ågren; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The purpose of this study was to examine the importance of usability to enhance perceived consumer trust in a web application selling snus. This was done by answering the research question “Does usability affect Swedish snus consumers trust in snus e-commerce applications?”. LÄS MER

  5. 5. Verksamhetsspecifika kvalitetsdefinitioner i relation till testfasen : Hur två verksamheters syn på kvalitet påverkar testfasernas utformning

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Beata Ring; Helena Holmberg; [2018]
    Nyckelord :kvalitet; testfas; systemutveckling; affärsmodell;

    Sammanfattning : This study aims to investigate how companies’ definition and interpretation of the quality term can affect how the software development test phase is structured and organized. The quality definitions are derived through the analysis of data gathered through interviews in combination with Garvin’s (1984) quality definitions and Chesbruough’s (2010) business model definition. LÄS MER