Sökning: "Launch Plan"
Visar resultat 1 - 5 av 40 uppsatser innehållade orden Launch Plan.
1. Nulägesanalys och förbättringsåtgärder på lanseringsplaner för tillfälligt sortiment exklusivt på Systembolaget AB
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : Purpose: The purpose of the thesis is to study a process within Systembolaget AB that affects a selected part of the assortment model. The assortment is defined as TSE, which stands for tillfälligt sortiment exklusivt, that can be described as temporary assortment exclusively. LÄS MER
2. Shifting Gears: Entering the Automotive Vertical
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationsteknikSammanfattning : Tradera, Sweden's leading online marketplace for circular consumption, is considering entering the online automotive advertising market in Sweden as a new vertical to diversify its business. This thesis aims to determine if Tradera should enter the online automotive advertising market and to propose a strategic roadmap for entry if it is determined to be beneficial. LÄS MER
3. RACE AGAINST THE MACHINE : Managing Disruption of Generative AI in Higher Education
Master-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : The launch of the chatbot ChatGPT in November of 2022 has sparked a fierce debate on how AI tools will affect future education. Currently, there have been multiple articles about how universities and educators do not yet have an action plan on how to respond to the consequences of the launch of the chatbot. LÄS MER
4. Taking Corporate Communications and Marketing Strategies to the Next LevelThrough LinkedIn : A Case Study on a Company’s Brand’s LinkedIn
Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : This thesis explores how organisations communicate and perform marketing nowadays, with social media platforms at the core of their strategic plan. Due to its high relevancy in B2B, the research is focused on LinkedIn and the effect of its affordances which will help dig deeper into the possibilities of using this particular social media platform as a means to define, build and shape company image and brand identity. LÄS MER
5. Rollen av interaktionsdesign i odling : Hur användarvänliga gränssnitt kan öka effektivitet och tillgänglighet i smarta odlingar
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : Människan står inför en eventuell livsmedelskris där matproduktionen behöver öka 70 % till 2050 för att kunna tillgodose den ökande befolkningens behov. Smart odling presenteras som ett svar på det problemet, där kontrollsystem och odlingssensorer i agrikultur kan öka chansen för lyckade skördar. LÄS MER