Sökning: "Michael Kors"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Michael Kors.
1. Counterfeit products affect on brand equity: A case study on how counterfeit products affect a luxury brand’s brand equity
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this paper is to investigate how counterfeit products affect a brand’s brand equity with the help from a consumer perspective. Research question: What is the consumer’s perception of counterfeit products? How and why does the consumer’s perception of counterfeit products affect a brand’s brand equity? Methodology: This research paper was based on quantitative research, literature review and three case studies. LÄS MER
2. Tyst kunskap i socialt arbete : handling för hopp och hävstång (eller att få syn på kunskap genom upptäcktsfärder kors och tvärs)
Kandidat-uppsats, Ersta Sköndal Bräcke högskola/Institutionen för socialvetenskapSammanfattning : Begreppet tyst kunskap är centralt i uppsatsen och utgår från Polanyis förståelse att vi kan veta mer än vi kan säga. Syftet med uppsatsen är att utforska begreppet tyst kunskap med utgångspunkt i Polanyis teori om tyst kunskap. LÄS MER