Sökning: "corporate brand"
Visar resultat 6 - 10 av 633 uppsatser innehållade orden corporate brand.
6. Understanding The Motives Of Scandinavian Retail Companies CSR-efforts At Their Offshore Suppliers
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Corporate Social Responsibility (CSR) has gained substantial significance in recent years, driven by the growing societal emphasis on sustainability. Businesses are now expected to contribute to social and environmental goals alongside economic performance. LÄS MER
7. Webbrecensioner : En kvalitativ undersökning om hur företag upplever webbrecensioner och vad det har för påverkan på företagsvarumärke
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : In correlation with increasing increasingly relevant. digitization , the dialogue about web reviews has become, which has increased Consumers tend to use web reviews to a large extent the relevance of the subject from the companies' perspective. LÄS MER
8. Role of CSR and Brand Image : A qualitative study on IKEA
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Purpose The primary objective of this study is to make theoretical advancements and practical insights for companies aiming to strengthen enhance their brand image through the implementation of CSR initiatives.. LÄS MER
9. Internt varumärkesarbete : En kvalitativ studie av ledningens varumärkesarbete i ett franchisebolag
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande; Högskolan i Skövde/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Bakgrund: För att bygga ett starkt varumärke krävs det att det interna varumärket genomsyrar hela organisationen. För att lyckas med detta måste företagen arbeta med sitt interna varumärke vilket innebär att de skall behandla sina medarbetare som sina interna kunder. LÄS MER
10. Implementing CSR in Fashion Companies: Increasing Green Trust During the Transformation Process Towards Sustainable Development : An Exploratory Analysis on the Influencing Factors of Green Trust in the Fashion Sector
Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)Sammanfattning : Purpose – The purpose of this paper is to gain insights into consumer behavior to provide managerial implications on what fashion companies need to do to increase green trust during the transformation process towards sustainable development in order to increase green purchase intention. Two sub-research questions are raised to answer the main research question all- encompassing in the end. LÄS MER