Sökning: "servicekvalitetens dimensioner"

Hittade 1 uppsats innehållade orden servicekvalitetens dimensioner.

  1. 1. Prestationsmätning av servicekvalitet vid digitala möten : En kvalitativ studie

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Daniel Gustafsson; AnnaKarin Larsson; [2019]
    Nyckelord :prestationsmätning; servicekvalitet; servicekvalitetens dimensioner; digitala möten; kvalitetssäkring;

    Sammanfattning : Titel: Prestationsmätning av servicekvalitet vid digitala möten: En kvalitativ studie Nivå: C-uppsats i ämnet företagsekonomi Författare: Daniel Gustafsson och AnnaKarin Larsson Handledare: Tomas Källquist och Pär Villhelmson Datum: Januari, 2019 Syfte: Syftet med denna studie är att öka förståelsen för hur prestationsmätning som styrinstrument kan användas för att kvalitetssäkra servicekvaliteten som tillhandahålls vid digitala möten. Metod: Studien utgår från den hermeneutiska forskningstraditionen och en världsbild utifrån det socialkonstruktivistiska synsättet med ett aktörsperspektiv. LÄS MER