Sökning: "team interpreting"

Visar resultat 1 - 5 av 21 uppsatser innehållade orden team interpreting.

  1. 1. Normer och lärande. : En studie av dynamiken mellan normer och medarbetares lärande på arbetsplatsen.

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för pedagogik och didaktik

    Författare :Lindqvist Wenwen; [2024]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to increase understanding of the relationship between norms and employee learning in the workplace. The study is aimed at employees' work experiences from different perspectives, such as collaboration, communication, organization of work, and room for action, and thereby highlights the dynamics between norms and employee learning in the workplace. LÄS MER

  2. 2. Data Visualization of Software Test Results : A Financial Technology Case Study

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Elvira Dzidic; [2023]
    Nyckelord :Software testing; Regression testing; Visualization dashboard; Test results; Visual analytics; Quality assurance; Mjukvarutestning; Regressionstestning; Visualiseringsdashboard; Test resultat; Visuell Analys; Kvalitetssäkring;

    Sammanfattning : With the increasing pace of development, the process of interpreting software test results data has become more challenging and time-consuming. While the test results provide valuable insights into the software product, the increasing complexity of software systems and the growing volume of test data pose challenges in effectively analyzing this data to ensure quality. LÄS MER

  3. 3. Trustworthiness traits in leader recruitment : Prioritization of trustworthiness and related traits during recruitment of leaders in the Swedish industrial sector

    Master-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola

    Författare :Jack Jalal Al-Walai; Mattias Nordin; Soran Shwan; [2023]
    Nyckelord :Trustworthiness; Recruitment; Manager; Trust; Leadership; Traits;

    Sammanfattning : This study examines if, and how recruiters identify and assess trustworthiness in potential leaders. This could benefit less experienced managers in the tools and methods they could use as well as the traits that should be focused on in order to find trustworthy leaders. LÄS MER

  4. 4. Intensivvårdssjuksköterskors erfarenheter av att tolka smärta hos sederade respiratorvårdade patienter : En kvalitativ intervjustudie

    Magister-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för omvårdnad

    Författare :Anna Maijanen; Beatrice Söderqvist; [2022]
    Nyckelord :Critical care nurse; intensive care unit; pain; ventilator; responsibility; assessment; Intensivvårdssjuksköterska; intensivvård; smärta; respirator; ansvar; bedömning;

    Sammanfattning : Bakgrund: Mekanisk respiratorbehandling är en den mest använda kortsiktiga livsuppehållande interventionen och den vanligaste behandlingsformen inom intensivvården och syftar till att understödja och stötta andningssvikt. Smärta är en vanlig upplevelse hos patienter som vårdas inom intensivvårdsavdelen och som behandlas med mekanisk ventilation, inte bara för själva respiratorbehandlingen utan även för de undersökningar och behandlingar som pågår samtidigt. LÄS MER

  5. 5. Design-Manufacturing Integration : Challenges in change management for new component in-house manufacturing

    Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)

    Författare :Siet-Ling Law Hing Ping; Rahul Suresh; [2022]
    Nyckelord :Computer Aided Design CAD ; engineering drawings; cable harness; R D; production; design-manufacturing integration; collaborative product development; model based definition; Computer Aided Design CAD ; ingenjörsritningar; FoU; produktion; design-tillverkning integration; kollaborativ produktutveckling; modellbaserad utveckling;

    Sammanfattning : In the highly competitive transportation industry, one way to gain a competitive advantage is to ensure the customer needs are satisfied and tailored according to each customer’s need. Scania’s one of the core values is customers first and believes that the organization is successful only when its customers are successful. LÄS MER