Sökning: "ABB marknadsföring strategy"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden ABB marknadsföring strategy.

  1. 1. Marketing Introduction Plan for the New Generation of Sustainable Circuit Breakers LTA 420 kV : A real-life case for implementation at Hitachi ABB Power Grids

    Master-uppsats, KTH/Kemiteknik

    Författare :Ivan Fradinho Bastos; [2021]
    Nyckelord :high-voltage circuit breaker; SF6-free circuit breaker; sustainable circuit breaker; eco-efficient high-voltage circuit breaker; market introduction plan; högspänningsbrytare; SF6-fri strömbrytare; hållbar strömbrytare; miljöeffektiv högspänningsbrytare; marknadsintroduktionsplan;

    Sammanfattning : En strömbrytare är en säkerhetsanordning som är utformad för att bryta strömmen om ett problem uppstår. Det finns ett flertal olika typer av brytare beroende vilket spänningsområde som avses. Brytare för lågspänning används för hushållsapparater, medan högspänningstyper används för överföring av spänning i elnätet. LÄS MER

  2. 2. Pricing as an Organizational Process - A case study on organizational characteristics affecting the pricing process

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Felix Ahl; Asim Khandker; [2012]
    Nyckelord :Pricing Process; Pricing Strategy; Organizational Structure; Decision-making;

    Sammanfattning : For a long time there has been a gap between the performed research and what companies experience with respect to pricing processes. Currently, there is no extensive research in the subject; still many companies are working with the problem, both directly and indirectly. LÄS MER

  3. 3. Industrial Marketing in a Network Perspective : A Qualitative study of ABB Crane Systems and its Sales Network

    Kandidat-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Peter Strömberg; Sandeep Jain; [2011]
    Nyckelord :industrial marketing; network perspective; embeddedness; business relationships; relationship strategy; business-to-business; B2B; ABB; industriell marknadsföring; nätverksperspektiv; affärsrelationer; relationsstrategi; ABB;

    Sammanfattning : Research question: How is the sales network of ABB Crane system related to industrial marketing in anetwork perspective? Purpose of the research:The main task is to investigate if the sales network of ABB Crane Systems is related toestablished theory of industrial marketing in a network perspective. Method: The research strategy has been formed from a deductive approach and the empiricaldata has been gathered with a qualitative approach. LÄS MER