Avancerad sökning

Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. Consumer Characteristics – Impact on Purchase Decision in an E-Commerce Context

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sebastian Sedeki; Aino Suijkerbuijk; Farida Baha; [2010]
    Nyckelord :Consumer characteristics; product complexity; instrument of scaling; correlation; hypothesis testing; e-tailing and e-commerce; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Aim: Measure the impact of consumer characteristics and overall attitudes toward online complexity dimensions as well as tendencies of purchasing complex products online. Methodology: Initially, this thesis starts with reviewing prior research and theories about the relevant domains in order to deduce hypotheses about consumer characteristics and their relation to complexity dimensions. LÄS MER

  2. 2. with great power comes great responsibility

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Caroline Fang; Aino Suijkerbuijk; Farida Baha; [2008]
    Nyckelord :Corporate Social Responsibility; mätinstrument; CSR-tal; korrelation; signifikans; Large Cap; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Uppsatsen kartlägger samband mellan explicit CSR och variabler som storlek, utlandsverksamhet och lönsamhet för företag listade på Large Cap, Datainsamlingen till statistiska beräkningar på SPSS har varit från årsredovisningar för år 2007.... LÄS MER