Sökning: "Gustav Ståhl"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden Gustav Ståhl.
1. Konsumenters betalningsvilja och dess påverkan på den svenska bostadsmarknaden
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Swedish housing prices have been on an upward trend for a longer period of time. A significantpart of this increase can be attributed to low interest rates and an optimistic outlook for thefuture. However, discussions have emerged suggesting that there is a lack of comprehensivefoundations for the high price levels. LÄS MER
2. A Comparative Analysis of Sweden’s Humanitarian Aid between the 1970s and today : A Case Study of Ethiopia
Magister-uppsats, Uppsala universitet/Teologiska institutionenSammanfattning : Ethiopia was one of the first two countries that Sweden gave humanitarian aid to. In this thesis, Ethiopia is used as a case study to understand how the strategy of Sweden’s humanitarian aid has changed over the past fifty-years. LÄS MER
3. PATIENTERS UPPLEVELSE AV BEMÖTANDE PÅ AKUTMOTTAGNINGEN : En litteraturöversikt
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för folkhälso- och vårdvetenskapSammanfattning : The climate at the emergency room is stressful and the staff is under high pressure. Communication between staff and patients is suffering from this and the number of complaints about communication has increased in Sweden. Patients want to be seen as human beings, taken seriously and given attention. LÄS MER
4. ITREA – Utveckling av framtidens digitala annonseringsplats
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : This study has investigated the development of a web application in the form of a digital marketplace for IT services. The problem statement addresses how a web application of this kind can be designed to achieve three criteria; high usability, good user experience and high credibility. LÄS MER
5. Bilders påverkan på ett företags varumärke
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Användningen av sociala medier för att framföra budskap i form av bilder, fortsätter att ökavarje år. Foton anses kunna förmedla ett kraftfullare meddelande och på en mindre yta,jämfört med text. Dock är det svårare att exakt kunna precisera hur bilder som publicerasuppfattas av mottagarna, då varje person gör sin egna fria tolkning. LÄS MER