Sökning: "Kundmöte"
Visar resultat 11 - 15 av 33 uppsatser innehållade ordet Kundmöte.
11. "Hej, behöver du hjälp?" : En studie om kunders erfarenheter av och önskemål om interaktion med personal i klädbutiker
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att undersöka kunders erfarenheter av och önskemål kring interaktionen med klädbutikers personal. Vidare undersöker studien på vilket sätt kunder vill att interaktionen ska ske samt inom vilka zoner och vid vilka tillfällen. LÄS MER
12. Farmaceuter och patienters inställning till att ändra i recept, för att avhjälpa avsaknad av tablettstyrkor för Levaxin®
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för kemi och biomedicin (KOB)Sammanfattning : Bakgrund: Restnoteringar är ett växande problem som kan medföra stora konsekvenser för patientens hälsa och även ha ekonomiska aspekter. Varje år expedieras ungefär 85 miljoner recept på Sveriges 1 400 apotek. Av dessa expedierades cirka 2,5 miljoner förskrivningar av läkemedlet Levaxin av olika styrkor till 457 000 personer år 2017. LÄS MER
13. Det digitala kundmötet - En kvantitativ studie om hur införandet av ett kundmöte online påverkar konsumenters betalningsvilja
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : In a digital world, brick and mortar retailers are struggling to compete with e-tailers and their competitive prices. Physical stores are closing due to consumers going online, pressuring brick and mortar retailers to do the same. LÄS MER
14. Digitaliseringens påverkan på banken : En kvantitativ undersökning av kontakten mellan banken och kunden
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : TITEL: Digitaliseringens påverkan på banken FÖRFATTARE: Emelie Johansson och Ellen Willsund EXAMINATOR: Petter Boye HANDLEDARE: Natalia Semenova PROGRAM: Ekonomprogrammet, inriktning redovisning/ekonomistyrning LÄROSÄTE: Linnéuniversitetet, Ekonomihögskolan Kalmar KURS & NIVÅ: Företagsekonomi III – Examensarbete 2FE75E, 15 hp Bakgrund: Banken utgör en viktig del i den grundläggande infrastrukturen i samhället och är en motor i den svenska ekonomin. Digitaliseringen har idag medfört att stora delar av bankens kundmöte, till exempel signering av avtal, sker digitalt. LÄS MER
15. Självständig eller Styrd? : En undersökning om dotterbolags upplevelse av autonomi
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Syftet med detta arbete är att förse moderbolag med förståelse gällande dotterbolags upplevelse av autonomi och hur det påverkar dotterbolagens arbete. Frågeställningar som arbetet besvarar är: 1. Vad har dotterbolag för upplevelse av autonomi? 2. LÄS MER