Sökning: "Kundmöte"
Visar resultat 6 - 10 av 33 uppsatser innehållade ordet Kundmöte.
6. Relation-och förtroendeskapandegenom digitala kundmöten : En studie ur fastighetsmäklarens perspektiv
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Avdelningen för företagsekonomi; Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Författare: Geeta Erlandsson och Jasmine Landsfried Hammami Handledare: Patrik Gottfridsson Titel: Relation-och förtroendeskapande genom digitala kundmöten: En studie ur fastighetsmäklarens perspektiv Bakgrund och problem: Den digitala utvecklingen har påskyndats ytterligare på grund av den rådande coronapandemin, vilket har resulterat i att företagens fysiska tjänster har blivit alltmer digitala på gott och ont. För att företagen ska lyckas och fortleva är det viktigt att de arbetar aktivt med att skapa relation och förtroende till kunderna. LÄS MER
7. Digitalisering ur en rådgivares perspektiv : en kvalitativ studie om rådgivarens utmaningar i det digitala kundmötet
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Finansiell rådgivning är en tjänst som karaktäriseras av att det är en aktivitet som ett företag utför för att möta kundens behov. Interaktionen mellan den finansiella rådgivaren och kunden är därmed betydelsefull. Då en interaktion består av två parter är det även relevant att studera den finansiella rådgivarens perspektiv. LÄS MER
8. Kundmötet, Frontlinjen och Pandemin : Effekter av social distansering
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologiSammanfattning : .... LÄS MER
9. Kommunikationssvårigheter på apotek
M1-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för kemi och biomedicin (KOB)Sammanfattning : Sammanfattning Farmaceutens roll på apotek har förändrats på sistone. Fokus har tidigare varit på läkemedel men nu har det övergått till omsorg om kunderna men likafullt baserat på läkemedlen. En bra relation mellan farmaceuter och kunder är mycket viktig för att erhålla en effektiv läkemedelsrådgivning. LÄS MER
10. Kvalitet i kundmötet : Det strategiska arbetet med skapande och säkerställande av kvalitet i företag med hög andel deltidsanställda
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Konkurrensen på den globala marknaden blir allt hårdare och det ställer högre krav på den kvalitet företag erbjuder sina kunder. Ett ögonblick där kunden bedömer ett företags servicekvalitet är kundmötet, där företag och kund interagerar med varandra. LÄS MER