Sökning: "Motivation Culture"
Visar resultat 1 - 5 av 546 uppsatser innehållade orden Motivation Culture.
1. Motstånd i förändringsprocesser : En studie om organisatoriska påverkansfaktorer
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Sammanfattning Titel: Motstånd i förändringsprocesser. En studie om organisatoriska påverkansfaktorer. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen), i ämnet företagsekonomi. LÄS MER
2. Motivating Through Time: Understanding the Motivational Implications of Reduced Work Hours
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
3. “Det som chefen tycker är viktigt blir ju också viktigt för varje medarbetare” : Chefers uppfattning om organisatoriskt lärande
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för pedagogik och didaktikSammanfattning : Syftet med studien är att undersöka chefers uppfattningar om organisatoriskt lärande. Detta görs genom en kvalitativ semistrukturerad intervjustudie, där urvalet består av sju chefer från tre organisationer från två olika branscher. LÄS MER
4. Upskilling the Workforce in the Context of Digital Transformation - Managers’ Perspectives on the Learning Process
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The concept of upskilling is argued to be essential for organizations in the digital age since it allows them to remain competitive by providing their workforce with the necessary skills to adjust to new technologies and ways of working. However, previous research has primarily focused on what skills to achieve but studies on how to adapt and train the workforce in the context of digital transformation is still limited. LÄS MER
5. Exploring climate literacy: Unveiling the motivation and skills of climate-literate higher education graduates
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för didaktik och pedagogisk professionSammanfattning : Aim: The purpose of this study was to investigate the perceptions, motivations, learning processes and use of graduate skills within the learning process about climate change by graduates. Theory: The study applied Illeris’ three-dimensional model of learning as a theoretical framework to explore the cognitive, emotional, and societal domains of adult learning, as well as the interconnection between them. LÄS MER