Sökning: "Wei Jiang"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Wei Jiang.
1. Advertising execution styles as a reflection of culture : Cross-cultural analysis of messaging app advertising preferences in South Korea and China
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Increased globalization and the thought of converging values has lead marketing practitioners and academics to consider more standardized approaches to marketing and advertising strategies. Even though cultures seem to evolve closer to each other, cultural diversity still exists. LÄS MER
2. Using the GARCH model to analyze and predict the differentstock markets
Master-uppsats, Statistiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
3. Dragkampen mellan svenska och kinesiska hitech-företag : En studie av två internationella mästarföretag inom telekombranschen
Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagandeSammanfattning : The aim of the study is on basis of Peters and Waterman’s factor of success, to examine the successful companies, Ericsson and Huawei, and to analyze the R&D and positioning strategies of the companies. To accomplish the study we have used a case study using interviews and annual reports to collect data. LÄS MER
4. Modeling and predicting of different stock markets with GARCH model
Master-uppsats, Statistiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
5. Framgångsrika affärer på nya marknader : En studie av Vero Modas framgångsrika etablering på den svenska marknaden
Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagandeSammanfattning : Bakgrund: Globalisering har medfört att fler utländska företag intresserat sig av utlandsetableringar. Europeiska Unionen har lett till att fler utländska företag väljer att etablera sig i medlemsländer och därmed även i Sverige. Detta har medfört att konkurrensen på den svenska marknaden ökat. LÄS MER