Sökning: "customer satisfaction survey"

Visar resultat 1 - 5 av 243 uppsatser innehållade orden customer satisfaction survey.

  1. 1. Realizing and Satisfying Informational Requirements throughout the Customer Journey: A Case Study on the Industrial Manufacturing Industry

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Kenneth Santos; Rasmus Törnros; [2023]
    Nyckelord :Customer Journey; Data Management; Industrial Manufacturing; Marketing;

    Sammanfattning : This thesis examines the informational requirements of customers throughout the customer journey within the industry for industrial facilitating goods and explores how to manage data to meet these requirements. The research adopts a qualitative research design with a case study approach, using semi-structured interviews supplemented with secondary survey data. LÄS MER

  2. 2. The sudden rise of neobanks and the threat it poses upon the traditional banking system.

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Victor Lindström; Olof Nilsson; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The aim of this paper is to investigate the emergence of neobanks in the financial services industry, and whether they pose a threat to traditional banks. To successfully answer this, gaps in previous research and studies were examined to generate three research questions. LÄS MER

  3. 3. Erfarenhetsåterföringens påverkan inom projekteringsfasen i byggbranschen

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Blendi Tahirsylaj; Anel Bihorac; [2023]
    Nyckelord :Experience feedback; knowledge; planning phase; construction; Erfarenhetsåterföring; kunskap; projektering; bygg;

    Sammanfattning : Examensarbetet har utforskat erfarenhetsåterföringen roll i ett av Sveriges största byggföretag som valt att vara anonyma. Studiens fokus riktades främst på hanteringen av erfarenhet för att förbättra projekteringsprocessen och organisationens prestanda. LÄS MER

  4. 4. Do estate-level characteristics generate unsafety? : Examining neighborhood and estate characteristics influence on perceived residential safety in Gothenburg

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Statsvetenskapliga institutionen

    Författare :Madeleine Frisk Garcia; [2023]
    Nyckelord :Perceived safety; fixed effects; estate level effects; customer satisfaction surveys;

    Sammanfattning : Do estate and neighborhood characteristics influence perceptions of safety? Using data from a survey of residents living in municipal housing in Gothenburg, this paper argues that the spatial and social characteristics of a neighborhood vastly outpace the role of its socioeconomic and demographic composition, when it comes to accounting for the perceived safety of its residents. The dataset consists of survey data on residents’ perception of safety from 2013-2014 and 2016-2021 in Gothenburg linked with sociodemographic data at an estate level. LÄS MER

  5. 5. Redskap som behövs för långvariga kundrelationer : En kvantitativ studie om vilken påverkan kundengagemang, kundupplevelser inom sociala medier och tillfredsställelse har på kundlojalitet.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)

    Författare :Lukas Runesson; Josef Zanier; Almedina Alic; [2023]
    Nyckelord :Social media; Customer loyalty; Customer engagement; Customer experience; Satisfaction.; Sociala medier; Kundlojalitet; Kundengagemang; Kundupplevelser; Tillfredsställelse.;

    Sammanfattning : I en affärsvärld där företag är ständigt utsatta för konkurrens är det viktigt för företagen att veta hur de ska inneha lojala kunder. Syftet med studien är att undersöka vilken påverkan kundengagemang, kundupplevelser inom sociala medier och tillfredsställelse har på kundlojalitet. LÄS MER