Sökning: "e-satisfaction and brands"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden e-satisfaction and brands.

  1. 1. Why do we purchase from e-retailers? : An explanatory study of the e-loyalty antecedents impact on consumers purchase intentions on the e-commerce market.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Elin Jonsson; Petronella Källström; Emma Wallander; [2019]
    Nyckelord :e-commerce; e-loyalty; e-trust; e-satisfaction; perceived value; e-retailers; e-commerce market; purchase intentions.;

    Sammanfattning : Background: The e-commerce market has developed and it has become the new marketplace for current manufacturing and service industries. Customers’ behavior on the e-commerce market are changing with this Internet development and the competition is increasing. LÄS MER

  2. 2. Klädbranschens nya spelplan – en kvalitativ studie om vad som driver lojalitet inom e-handeln av kläder

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Olle Heimer; Robin Hyder; Ludvig Olsson; [2014]
    Nyckelord :E-commerce; e-loyalty; e-trust; e-satisfaction and brands; Business and Economics;

    Sammanfattning : Uppsatsens syfte är att undersöka vad som får konsumenter inom klädbranschen att bli tillfredsställda och vad som driver e-lojalitet och således återköp inom detta verksamhetsområde.... LÄS MER