Sökning: "internet art"

Visar resultat 21 - 25 av 200 uppsatser innehållade orden internet art.

  1. 21. Saknas läromedel i ämnet bild?

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Institutionen för kultur, språk och medier (KSM)

    Författare :Sanne Nilsson; [2022]
    Nyckelord :Art teacher; teaching; teaching materials; textbooks; Bildlärare; lärande; läromedel; läroböcker;

    Sammanfattning : Abstract This thesis examines how art teachers work with teaching materials in their teaching and if they experience a need for a textbook for each grade 7, 8 och 9, as there is in mathematics and English. If a textbook could raise the status of the school subject art and how a textbook could be structured, contain. LÄS MER

  2. 22. Call for Diversity in Web 3.0 : Case Study of NFT Art Projects World of Women (WoW) and Women Rise

    Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Berna Syuleymanoglu; [2022]
    Nyckelord :NFTs; Web 3.0; blockchain; women; gender; representation; voice; art; social change;

    Sammanfattning : Non-fungible tokens (NFTs) are digital assets that exist in the blockchain with a unique signature that has been gaining significant attention starting from the early 2021. While NFTs can be anything stored digitally from text to music, since these digital tokens enable artists to democratize their works, there has been a particular rise in using them to promote digital art which has long been undervalued. LÄS MER

  3. 23. Active Learning for Solving Expensive Optimization Problems

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Siwei Fu; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Many practical engineering and computer science problems can be translated into a global otimization problem where the task is to find the best (optimal) vector 𝒙𝒙∗ that gives the smallest possible function value 𝑓𝑓 = 𝑓𝑓(𝒙𝒙∗) for some function 𝑓𝑓() of interest. Often the function 𝑓𝑓() is expensive in the sense that it cannot be easily evaluated computationally or experimentally in terms of time and/or resources required. LÄS MER

  4. 24. Konsten att skapa trovärdighet genom reklam på sociala medier. : På vilket sätt påverkas konsumenter av sponsrad produktmarknadsföring i sociala medier?

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Erik Sterner; Amanda Åkesson; [2022]
    Nyckelord :Parasocial phenomenon; Trust; Generation Z; Word-of-mouth; Credibility; Communication; Marketing; Advertising; Sponsored posts; Parasociala fenomen; Förtroende; Generation Z; Word-of-mouth; Trovärdighet; Kommunikation; Marknadsföring; Reklam; Sponsrade inlägg;

    Sammanfattning : Sociala medier är idag en stor del av många personers vardag och liv, både internet och olika medier har växt fram på senare år och utvecklas fortfarande i hög takt. Detta har resulterat i ett beteende mönster som blir mer digitalt även i vardagliga sammanhang. LÄS MER

  5. 25. Recommender system for IT security scanning service : Collaborative filtering in an error report scenario

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Jonas Thunberg; [2022]
    Nyckelord :Collaborative Filtering; Vulnerability Scanning; IT-Security; Recommender System;

    Sammanfattning : Recommender systems have become an integral part of the user interface of many web applications. Recommending items to buy, media to view or similar “next choice”-recommendations has proven to be a powerful tool to improve costumer experience and engagement. LÄS MER