Sökning: "publishing company"

Visar resultat 16 - 20 av 88 uppsatser innehållade orden publishing company.

  1. 16. Trovärdighet på Instagram för företagskonton : och en anledning till att tagga dessa konton

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Veronica Söderbergh; [2020]
    Nyckelord :Tagging; Instagram; Marketing; Credibility; Influencers; Social media; Productimages; Hypothesis testing; Chi-square; Tagga; Instagram; Marknadsföring; Trovärdighet; Influencers; Sociala media; Produktbilder; Hypotesprövning; Chi-två;

    Sammanfattning : Marketing has gone through several changes over the years. The way companies market themselves and their products are affected by changes and developments in the world. The technological development has led to changes in the way companies market their products. LÄS MER

  2. 17. Design and implementation of an administration portal : A web application interface with focus on accessibility and usability

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Alexander Sandberg; [2020]
    Nyckelord :industrial design engineering; user interface design; user experience; universal design; web accessibility; information architecture; teknisk design; användargränssnitt; användarupplevelse; universell utformning; webbtillgänglighet; informationsarkitektur;

    Sammanfattning : The last few years, giant companies like Facebook and Google have taken over the publishing market by attracting both advertisers and users to their platforms. This has caused smaller news publishers to lose their influence and their independence in the industry. LÄS MER

  3. 18. Jorden är en apelsin : En studie i hur olika visuella narrativ påverkar ett barns förståelse av en metafor

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Ida Olsson; [2020]
    Nyckelord :Informationsdesign; informativ illustration; visuell metafor; läromedel; läromedelsillustration;

    Sammanfattning : Denna studie är ett examensarbete i informationsdesign med inriktningen informativ illustration. Arbetet har genomförts i samarbete med läromedelsförlaget Natur & Kultur som arbetar med en re-design av PULS SO-boken Grundbok för årskurs 1–3. LÄS MER

  4. 19. Social responsibility in the digital era : Digital communication agencies social responsibility in digital channels

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/JTH, Datateknik och informatik

    Författare :Erik Ruiz Svensson; Emma Rådhall; [2019]
    Nyckelord :Digital Communication Agency; Digital Communication; Social Responsibility; CSR;

    Sammanfattning : Purpose and problem discussion: Nowadays, it is crucial to implement social responsibility to business operations to succeed as a business. Companies face increased demands from customers and stakeholders to show their actions regarding social responsibility. LÄS MER

  5. 20. The Financial Value of Gamification : An Explorative Event Study to Investigate Investors Reactions to Gamification

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomi

    Författare :Fredrik Engvall; David Fröström; [2019]
    Nyckelord :Gamification; Event study; Efficient market hypothesis;

    Sammanfattning : The use of gamification has increased in companies in recent years and is used among other things to accelerate learning, increase motivation and engagement. Gamification is defined as the use of game elements in a non-game context. This study aims to investigate whether the use of gamification raises the financial value of a company. LÄS MER