Sökning: "publishing company"
Visar resultat 16 - 20 av 88 uppsatser innehållade orden publishing company.
16. Trovärdighet på Instagram för företagskonton : och en anledning till att tagga dessa konton
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Marketing has gone through several changes over the years. The way companies market themselves and their products are affected by changes and developments in the world. The technological development has led to changes in the way companies market their products. LÄS MER
17. Design and implementation of an administration portal : A web application interface with focus on accessibility and usability
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : The last few years, giant companies like Facebook and Google have taken over the publishing market by attracting both advertisers and users to their platforms. This has caused smaller news publishers to lose their influence and their independence in the industry. LÄS MER
18. Jorden är en apelsin : En studie i hur olika visuella narrativ påverkar ett barns förståelse av en metafor
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : Denna studie är ett examensarbete i informationsdesign med inriktningen informativ illustration. Arbetet har genomförts i samarbete med läromedelsförlaget Natur & Kultur som arbetar med en re-design av PULS SO-boken Grundbok för årskurs 1–3. LÄS MER
19. Social responsibility in the digital era : Digital communication agencies social responsibility in digital channels
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/JTH, Datateknik och informatikSammanfattning : Purpose and problem discussion: Nowadays, it is crucial to implement social responsibility to business operations to succeed as a business. Companies face increased demands from customers and stakeholders to show their actions regarding social responsibility. LÄS MER
20. The Financial Value of Gamification : An Explorative Event Study to Investigate Investors Reactions to Gamification
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiSammanfattning : The use of gamification has increased in companies in recent years and is used among other things to accelerate learning, increase motivation and engagement. Gamification is defined as the use of game elements in a non-game context. This study aims to investigate whether the use of gamification raises the financial value of a company. LÄS MER