Sökning: "Customer service encounter"

Visar resultat 1 - 5 av 53 uppsatser innehållade orden Customer service encounter.

  1. 1. Orchestrating the service encounter in a digital era: How the presence of a greeting online service agent affects customers' experience of visiting a home electronics e-store

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Oskar Eskilsson; Elizabeth Lopez Alushkina; [2023]
    Nyckelord :Service encounter; Social presence; Mere presence; E-commerce;

    Sammanfattning : The service encounter is to an increasing extent being transported to an online context. Companies are more and more often trying to create an initial point of contact when a customer enters a website. LÄS MER

  2. 2. Booming or Baffled : Investigating Baby Boomers’ Attitudes Toward Self-Service Technology and Personal Service Encounters in the Hotel Industry

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Joan Parvazi Nia; Daniel Regnér; [2023]
    Nyckelord :service encounter; self-service technology; SST; customer experience; baby boomers; BB; hotel industry; attitude; hospitality;

    Sammanfattning : The hospitality industry is increasingly incorporating self-service technology, suchas online booking systems, automated check-in and check-out, and in-roomtechnology, to enhance the customer experience and streamline operations. However,there is limited research on the adoption and usage of self-service technology bybaby boomers (BB) in this industry. LÄS MER

  3. 3. Obstacles for Change Management in a Fragmented Digitized Postmodern Society. : A Case Study of the Digitalization Authority in Sweden.

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turism

    Författare :Hanna Eriksson; [2023]
    Nyckelord :Change management; postmodernism; fragmentation; organization culture; digitalization;

    Sammanfattning : Change management is an increasingly prominent and complicated topic. In the postmodern digitized society, Sweden is believed to be at the forefront, yet in Swedish radio, information experts claim that the country is far from able to manage a crisis. LÄS MER

  4. 4. Kundtjänstmedarbetares kompetens om kundbemötande : En intervjustudie om kundtjänstmedarbetares informella lärande genom erfarenhet

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier

    Författare :Erika Jonsson; William Runsten; [2022]
    Nyckelord :Customer- encounter; customer service; formal learning; informal learning; experiential learning; Kundbemötande; kundtjänstmedarbetare; formellt lärande; informellt lärande; erfarenhetsbaserat lärande;

    Sammanfattning : Denna studie handlar om kompetensutvecklingen kring kundbemötande för medarbetare på ett svenskt internationellt företag. Kundbemötande är av betydelse för företag i anseende av marknadsvärde och konkurrens. Det är därför viktigt för företag att dess personal är kompetent när det kommer till kundhantering. LÄS MER

  5. 5. Fear not, here is the bot: An experimental study of how consumers rate satisfaction and performance in service encounters with chatbots and employees

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Arvid Bergstrand; Youcef Djehiche; [2022]
    Nyckelord :Customer service encounter; Chatbot; E-commerce; AI; Algorithm;

    Sammanfattning : Artificial intelligence is entering e-commerce customer service in force. Chatbots, conversational agents employed to address consumers' needs and questions, are steadily replacing employees, a development claimed to increase the quality of service. LÄS MER