Sökning: "Julia Alqvist"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Julia Alqvist.

  1. 1. WATCH OUT FOR GENERATION Z! – A Qualitative Research About Generational Differences and Similarities Towards Influence Marketing within Lifestyle Brands

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Julia Alqvist; Erika Klaus; [2018]
    Nyckelord :Influence Marketing; Influencers; Generation Y; Generation Z; Millennials; Digital Natives; Social Media; Trends; Lifestyle; Identity Creation and Image Creation.; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this research is to investigate Generation Y and Generation Z and their relation and approach to influence marketing and what challenges these generations’ preferences and behaviors could generate for managers within lifestyle brands. The research question this study is aiming to analyze is: What role do generational differences play in influence marketing and what are the potential managerial challenges for lifestyle brands? To conduct the purpose of this research, a qualitative method has been implemented. LÄS MER

  2. 2. The Influencers : En studie om influencers arbete och värde vid marknadsföring på Instagram

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Julia Alqvist; Jennifer Sumar; [2017]
    Nyckelord :influencer marketing; Instagram; sociala medier; varumärkesbyggande; mun till mun marknadsföring;

    Sammanfattning : I den nya tiden av digitala relationer har influencer marketing blivit ett attraktivt och kostnadseffektivt verktyg för företag att arbeta med. Influencer marketing innebär för företag ett mer kostnadseffektivt, trovärdigt och genuint sätt att öka sin försäljning eller sprida kunskap om sitt varumärke. LÄS MER