Sökning: "Susanna Gärdek"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Susanna Gärdek.

  1. 1. Användning av forskning för att skapa förtroende gentemot kunden : En studie kring tre konsultföretags motiv beträffande användning av akademisk forskning i sin verksamhet

    Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Peter Åhlman; Susanna Gärdek; [2011]
    Nyckelord :akademisk forskning; referenser; förtroende; managementkonsultföretag; intern marknadsföring; extern marknadsföring; interaktiv marknadsföring; skapa löften; hålla löften; möjliggöra löften;

    Sammanfattning : Efter den senaste finansiella krisen har efterfrågan på managementkonsulttjänster växt, vilket kan bero på att många organisationer och verksamheter omstrukturerats och omorganiserats för att öka effektiviteten samt förbättra konkurrenskraften. Samtidigt som efterfrågan har tilltagit har också utbudet av olika konsulttjänster ökat och i kampen om marknadsandelar blir det därmed viktigt att managementkonsultföretagen kan utmärka sig samt verkar förtroendeingivande gentemot potentiella kunder. LÄS MER