Sökning: "aspects of interaction"
Visar resultat 1 - 5 av 1241 uppsatser innehållade orden aspects of interaction.
1. Sjuksköterskors användning av motiverande samtal med patienter som lever med hjärt- och kärlsjukdom : En litteraturöversikt av kvantitativ och kvalitativ forskning
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Högskolan Väst/Institutionen för hälsovetenskapSammanfattning : Background: Cardiovascular diseases are globally the leading causes of death. In Sweden 2 million people are currently affected. Contemporary society has created the conditions for an epidemic of diseases caused by unhealthy lifestyles. Nurse led motivational interviewing (MI) can be used to implement changes in unhealthy lifestyle habits. LÄS MER
2. Swipe to buy? : Examining the influence of Instagram and TikTok onmillennials fast fashion purchases
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis explores the influence of User-Generated Content (UGC) on the purchasingdecisions of millennials in the fast fashion industry, particularly through the platformsInstagram and TikTok. The research delves into the transformation from offline to onlinemarketing within the fast fashion sector, examining both fast-fashion and ultra-fast fashion tounderstand UGC's impact on consumer behavior, including environmental and ethicalconcerns. LÄS MER
3. Den sociala folkbibliotekarien : en kvalitativ studie om folkbibliotekariers yrkesidentitet i en digital värld
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : The purpose of this study is to gain a deeper understanding of how the professional identity of public librarians is created and shaped in connection with the digitization of society. The data collection method used, has been semi-structured interviews where five Swedish public librarians were asked questions regarding their experiences and perceptions of the increasingly digital nature of the public librarian profession, and how it has come to affect their work. LÄS MER
4. ”Är det detta du menar? – Nej, det är det verkligen inte!” En analys av konsumenters missnöje vid möten med chatbots i kundtjänst
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Chatbots are increasingly being adapted as substitutes to humans in customer service. As the level of adoption increases, it becomes more important to understand the phenomenon of robots replacing humans – a new chapter in the rising digital world. LÄS MER
5. KBT-terapeuters uppfattning om terapeutegenskaper och dess påverkan på behandlingsinnehåll och styrning i psykoterapi : En kvalitativ studie
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för psykologiSammanfattning : Psykoterapi som inte håller rätt spår benämns i forskning som ”terapeutisk drift”. Den terapeutiska driften beskrivs uppstå när terapeuter inte lyckas fullt ut med att leverera evidensbaserad behandling. Det har påvisats att egenskaper hos terapeuten påverkar behandlingsinnehållet och risken för terapeutisk drift. LÄS MER