Sökning: "empirical evaluation"

Visar resultat 31 - 35 av 897 uppsatser innehållade orden empirical evaluation.

  1. 31. Part of the Problem or Solution? : The Drivers and Barriers from CSR to CSR 2.0 in Companies Operating in Sweden

    Kandidat-uppsats, Jönköping University

    Författare :Hanna Bexell; Sina Barmoro; [2023]
    Nyckelord :CSR; CSR 2.0; Future CSR; Drivers and Barriers;

    Sammanfattning : At present, humanity faces one of its most pressing and daunting challenges: climate change. For this reason, sustainable development is a topic more urgent now than ever. CSR 2.0 is a model introduced to tackle the limitations of traditional CSR practices that have been shown to be ineffective over time. LÄS MER

  2. 32. Strategies of Professionals in Pediatric Rehabilitation to Engage the Child in Method Implementation and Outcome Evaluation/Re-assessment : An Empirical Study Involving Greek Professionals

    Master-uppsats,

    Författare :Marianna Antoniadou; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 33. Empirical Evaluation of Construction Methods for Relaxed Decision Diagrams in Scheduling

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Programvara och system

    Författare :Dennis Berntsson; [2023]
    Nyckelord :Decision diagrams; Discrete optimization; Dynamic programming; Scheduling; Top-down compilation; Incremental refinement;

    Sammanfattning : Decision diagrams have recently emerged as a promising approach for difficult scheduling problems, along with other challenging discrete optimization problems. Decision diagrams can offer a compact representation of the solution space, and has the ability to capture complex constraints that are hard to model or express in other techniques. LÄS MER

  4. 34. Konsumenters upplevda servicekvalité på svenska nöjesparker : Medförde pandemin nöjdare kunder?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Patrik Burman; Theres Gauffin; [2023]
    Nyckelord :Service quality; customer satisfaction; amusement parks; COVID-19; Servicekvalité; kundnöjdhet; nöjesparker; COVID-19;

    Sammanfattning : Titel: Konsumenters upplevda servicekvalité på svenska nöjesparker – Medförde pandemin nöjdare kunder? Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: Patrik Burman och Theres Gauffin Handledare: Peter Ek Datum: 2023 – juni Syfte: År 2020 stängde alla nöjesparker i Sverige för att minska risken för smittspridning av COVID-19. Studiens syfte är att analysera och jämföra den upplevda servicekvalitén vid införande av restriktioner för att minska smittspridningen av COVID-19 på nöjesparker i Sverige. LÄS MER

  5. 35. DESIGNING FOR SUCCESS: ENHANCING E-COMMERCE PURCHASE INTENTION FOR ONLINE CLOTHING RESELLING PLATFORMS : A Mixed Method Multiple Case Study of Usability Factors and a Practical Usability Framework for Success

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatik

    Författare :Jorge Vicente Nieto; Donja Hoorn; [2023]
    Nyckelord :Usability; multiple-case study; usability framework; website usability; second-hand apparel market; purchase intention; usability constructs;

    Sammanfattning : The Online Clothing Reselling Platforms (OCRPs) industry foresees ongoing significant market growth, building upon the expansion it has achieved in recent years. This trend makes it essential to understand how website usability factors affect consumer behaviour and identify practical opportunities for optimization in this specific context of e-commerce. LÄS MER