Sökning: "event in-store"

Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden event in-store.

  1. 1. Att skapa shoppingupplevelser: Mall för planering av butiksevent hos ett modeföretag

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska högskolan

    Författare :Love Hagald; [2020]
    Nyckelord :Eventplanering; event marketing; upplevelsebaserad marknadsföring; planeringsmall; event; butiksevent;

    Sammanfattning : Relationsmarknadsföring och upplevelsebaserad marknadsföring i form av event är en kommunikationsform som används allt mer av företag. Butiksevent är en typ av event som hålls för att stärka varumärkesidentiteten genom att samla målgruppen i butiken och erbjuda unika upplevelser till kunden. LÄS MER

  2. 2. Allt som glimmar är inte guld- En kvantitativ studie om olika typer av event, erbjudna av mode-retailers, och dess olika effekter på kunders beteendemässiga intentioner.

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Michelle Nilsson; Wilma Augustsson; [2020]
    Nyckelord :event in-store; customer experience; physical store; fashion-retailer; behavioural intentions;

    Sammanfattning : As the fast growing e-commerce continues to gain market shares, it becomes increasingly important for the physical stores to sharpen their offerings and focus on providing their customers with unique shopping experiences, in order to be competitive in the changing retail landscape. One way of doing this is by providing events in the physical stores, which is something that many retailers today have already adopted. LÄS MER

  3. 3. The Co-Creation of Value : -An empirical study of value creation in physical bookstores

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Alexandra Nilsson; Ida Lehtinen; Eleonore Rosenqvist; [2014]
    Nyckelord :Interaction; Co-creation; Interaction facilitators; Exchange-enablers; Perceived value.;

    Sammanfattning : Purpose: The aim of the research is to investigate what successful booksellers provide in store that increase interaction and thereby enhance perceived value for the customers. Approach: The study is based on a combination of using both quantitative and qualitative data, collected through questionnaire and through face-to-face interviews. LÄS MER

  4. 4. Specialexponering är ett värdefullt verktyg, En studie om Specialexponerings påverkan på försäljningen av snus.

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Yirui Li; Ina Lannemyr; [2012]
    Nyckelord :Special exposure; In store marketing; Snuff; Advertising; Customer buying behavior;

    Sammanfattning : The current legislation on marketing of tobacco products creates problems for Swedish Match, and obstruct its marketing communications. The purpose of this paper is to investigate Swedish Match's marketing strategy of product category snuff, through a special exposure. LÄS MER

  5. 5. Implementations, simplifications and evaluations around Nfc on Android

    Master-uppsats, Institutionen för informationsteknologi och medier

    Författare :Johan Deckmar; [2012]
    Nyckelord :Near field communication; Android; Nfc library; tele-healthcare; NodeJS; Redis; dnode; KnockoutJS; HTML5; WebSockets.;

    Sammanfattning : Near field communication (Nfc), a contact-range and short-lived message exchange technology, has in recent years become popular in relation to payment-cards, key-cards and ski-passes. With the release of, in particular, the Google Nexus S, which is capable of reading and writing Nfc tags as well as exchanging messages between devices by touch, the roles of consumers have changed from carriers of passive cards to that of active readers. LÄS MER