Sökning: "kellogg"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade ordet kellogg.
1. Maskot som kommunikativ strategi : En semiotisk analys av antropomorfa karaktärer på flingpaket
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : This essay compares five breakfast cereal packages to study how they visually communicate to the audience through anthropomorphic mascots. The purpose of this study is to contribute with knowledge of how the use of anthropomorphic mascots can help a brand communicate. LÄS MER
2. Vem är Kellogg's-kvinnan? : En fallstudie om hur Kellogg’s väljer att framställa kvinnan i reklam ur ett retoriskt perspektiv
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för humanioraSammanfattning : Studien har utgått från fyra olika reklamfilmer från företaget Kellogg’s. Uppsatsen är en fallstudie som syftar till att undersöka hur företaget Kellogg's använder retoriska strategier i samband med hur kvinnan i reklamfilmerna framställs. LÄS MER
3. The Relationship Between The Brand Strategy And Business Strategy
Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Avd.)Sammanfattning : In this study the relationship between three companies brand strategies and business strategies were investigated based on Aaker’s view on brand architecture. The concept and its strategies are characterized by the driving roles brands possess. LÄS MER
4. Det folkrättsliga självförsvarets utveckling: från Navy Island till Kabul; från stenmurar till brandväggar
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Juridiska institutionenSammanfattning : This paper is about the right to self-defense, as an exception from the duty to refrain from use of force in international law. The purpose is to examine whether this right has changed from the time when the prohibition of force was implemented, and to explain why this is, or if there has been no change, why not. LÄS MER
5. To what extent the brand equity of high-involvement products influence the consumers’ purchase decision: An empirical study in Umeå, Sweden
Master-uppsats, Handelshögskolan vid Umeå universitetSammanfattning : In today’s world, consumerism is dominating all the aspects of our life. In society, life follows the pattern of the capitalist culture where the human values have a different measure. We do live in a branded world. There is no doubt about it. LÄS MER