Sökning: "GEQ"

Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade ordet GEQ.

  1. 1. cARcassonne for Hololens 2 - Improving UX through UI

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Kevin Bjørn Roulund Wilken; [2023]
    Nyckelord :AR; Augmented Reality; Hololens; UX; User Experience; UI; User Interface; Board Games; AR Games; Carcassonne; DSRM; IT;

    Sammanfattning : This paper aims to improve the UX of the AR game cARcassonne for the Hololens 2 by making changes to its UI. Previous research and existing games are analyzed to determine the changes to the UI. A questionnaire is developed using said research as well as research of other UX measuring methods such as the GEQ and UPEQ. LÄS MER

  2. 2. The effects of Daytime/Nighttime andIndoor/Outdoor virtual environmentson game experience

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola

    Författare :Matthew Pettersson; Julian Agonoy; [2023]
    Nyckelord :Virtual; Environment; Game Experience Questionnaire; GEQ; Video Games; Human Computer Interaction; Computer Graphics;

    Sammanfattning : Background: The usage of video games for educational purposes has become more prevalent in the recent decade. There are a lot of studies showing that video games can affect a person’s cognitive abilities. However, few studies have aspired to determine if a virtual environment can affect a person’s Game experience. LÄS MER

  3. 3. Hassler Whitney's Hidden Treasure : Every Differentiable Manifold Can Be Made Smooth

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för matematik och matematisk statistik

    Författare :Vigren Näslund Viktor; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : In this essay, we give background to differential topology and utilize approximation techniques to prove Hassler Whitney's classic result that a manifold with a $C^r$ differential structure, $r \geq 1$, admits a compatible $C^s$ differential structure, $r < s \leq \infty$. That is, every differentiable manifold is a smooth manifold.  .. LÄS MER

  4. 4. Gruppsammanhållning - vägen till framgång? : En kvantitativ studie om sambandet mellan gruppsammanhållning och prestation i en militär kontext.

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för hälsovetenskaper (from 2013)

    Författare :Christian Eliasson; Hans Mossberg; [2023]
    Nyckelord :cohesion; performance; military; correlation; group environment questionnaire GEQ ; sammanhållning; prestation; militär; group environment questionnaire GEQ ;

    Sammanfattning : Tidigare forskning visar på ett samband mellan sammanhållning och prestation i grupper av olika slag. Mätmetoder och omständigheter skiljer sig dock markant och behovet av vidare forskning om detta samband är stort. Syftet med denna uppsats var att undersöka sambandet mellan sammanhållning och prestation i en militär kontext. LÄS MER

  5. 5. Using Video Communication in Online Multiplayer Games : The effects of adding a video chat overlay on the game experience in online multiplayer video games - a quasi-experimental design

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DM)

    Författare :Anton Westerlund; [2021]
    Nyckelord :video communication; video chat overlay; multiplayer-online; video-games;

    Sammanfattning : The focus of this thesis is to investigate whether adding video communication inonline multiplayer video games will affect the game experience. The work uses usercentered design and a combination of qualitative and quantitative methods. LÄS MER