Sökning: "Personal Characteristics Affecting Consumers Behavior"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Personal Characteristics Affecting Consumers Behavior.
1. E-commerce or physical store : Factors and characteristics affecting consumer behavior during a pandemic crisis
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : In the year 2020, COVID-19 was a worldwide phenomenon. Changes in personal behavior and consumer behavior resulted from the new restrictions. Because of COVID-19, many consumers purchase groceries online rather than in physical stores. LÄS MER
2. Jag möts av destinationsmarknadsföring dagligen på sociala medier : En studie om konsumenternas tolkning av destinationsmarknadsföring på sociala medier
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/TurismvetenskapSammanfattning : Under de senaste åren har det blivit allt vanligare för konsumenter att använda sig av sociala medier, främst inom turismindustrin. Det är vanligt för konsumenter att idag stöta på nya destinationer och att viljan av att resa uppstår genom sociala medier. LÄS MER
3. Blog Influence on Consumer Information Search : From a Consumer’s Perspective
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Title: Blog Influence on Consumer Information Search Authors: Emma Hammer, Charlotta Hellström & Emma Martin Tutor: Jonas Dahlqvist Date: 2015-05-11 Key Words: Blog marketing, information search, blog characteristics, blog influence, consumer behavior, online information, online communication Abstract Information search is crucial to consumers because it can potentially lead to better decision-making, therefor it is argued to be the most important aspect during the consumer decision process (Beatty & Smith, 1987; Schmidt & Spreng, 1996). The Internet has greatly impacted the way consumers search for information (Peterson & Merino, 2003). LÄS MER