Sökning: "Robin Westlund"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Robin Westlund.
1. Icke Traditionell eller Traditionell Annonsering? En fråga om att vara premium eller lågpris
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Non-traditional advertising is growing in popularity due to an evolving marketing landscape where it is hard to reach the customers turning their backs to the advertising clutter. Advertising messages are practically everywhere ranging from your bus station all the way to your private cell phone. LÄS MER
2. Storskaligt batterilager i samband med landanslutningen i Ystad hamn
Magister-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Omställningen till ett mer hållbart samhälle spelar en betydande roll för att uppnå deEuropeiska mål och klimatavtalen, 20/20/20-målen. Ett av målen anger att andelen förnybarenergi ska öka vilket ställer högre krav på elnätets kvalitét. LÄS MER
3. Kontrollerad interaktion för kreativare möten : Summit Flexiwall
M1-uppsats, Fakulteten för teknik- och naturvetenskapSammanfattning : During the spring semester 2012 Robin Westlund has accomplished “Controlled interaction for more creative meetings - Summit Flexiwall” with the individual focus on social communication based on visual interaction in future office. The project was a part of the course Degree Project for degree of Bachelor of Science in Innovation and Design Engineering (MSGC12) which includes 22,5 ECTS Credits. LÄS MER
4. Akustisk kontroll av framtidens kontor : Summit Flexiwall
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för teknik- och naturvetenskapSammanfattning : The project presented in this report was conducted by Hans Iverlund and was the final thesis of the Study programme in innovation and design engineering at Karlstad University. The project included 22,5 ECTS credits. LÄS MER
5. Shared Service Center - Den rätta vägen att gå?
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syftet med denna studie är att förklara tänkta positiva effekter och eventuella fallgropar, vid införande av ett Shared Service Center, med konsideration av de organisationsförändringar som sker till följd av implementeringen av centret, samt analysera hur prissättningen integrerar den nya enheten i organisationen. För att svara på den inledande frågeställningen har en abduktiv ansats använts. LÄS MER