Sökning: "brand social marketing"
Visar resultat 11 - 15 av 789 uppsatser innehållade orden brand social marketing.
11. “MED KODEN FAMILJ10 FÅR NI 10% RABATT PÅ…” En kvalitativ innehållsanalys av barns involvering i familjevloggares betalda samarbeten på YouTube
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : EXECUTIVE SUMMARY In the early 2000s, the rise of the influencer industry began. An influencer refers to a person with influence and the ability to influence their audience to consume certain products or perform a specific action. LÄS MER
12. Men’s perceptions of endorsers : A qualitative study on how brand love affects men when being exposed to influencer marketing versus celebrity endorsement
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Influencer marketing and celebrity endorsement has grown in the past years and has become a vital part of marketing in the fashion industry. This field has been well researched, however a gap in the research is the focus on men and the role brand love has. LÄS MER
13. SMMAs inverkan på kundlojalitet hos lyxvarumärken : En kvalitativ studie om hur sociala medie marknadsföringsaktiviteter kan bidra till en bättre kundlojalitet hos lyxvarumärken
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Lyxvarumärken har en status att erhålla, som är en utmaning, speciellt i ett samhälle somutvecklas snabbt genom teknologi. Därmed befinner sig lyxvarumärken på en marknad medhög efterfrågan. För att kunna hålla sig väsentlig i dagens samhälle är det viktigt förlyxvarumärken att vara medveten om sina marknadsföringsstrategier. LÄS MER
14. Sustainability Content on Social Media Marketing with a B2B Perspective : A qualitative multiple case study on sustainability in social media marketing in the global manufacturing industry
Magister-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to investigate how sustainability can be used in social media marketing to create trust and commitment in B2B relationships with all stakeholders. Method: Multiple case study with an abductive approach, data collection through nine semi-structured interviews and several sources of secondary data. LÄS MER
15. The complexity of cancel culture: : Unveiling the personal and social drivers that influences the decision to cancel
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : The rise of social media has emerged the social phenomena called cancel culture, where individuals hold influencers and endorsed brands accountable for perceived immoral actions. Cancel culture originates from a desire for social justice, where the consequences of those cancelled could be temporary and long-lasting reputational damage. LÄS MER