Sökning: "interactive e-book"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden interactive e-book.
1. Den interaktiva barnboken : en jämförande undersökning av tryckta och digitala bilderböcker
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Förlags- och bokmarknadskunskapSammanfattning : This study examines potential similarities and differences between the interactivity in six children’s books, published in physical and digital media. The literature included in this research is the hardcover version of Hur gick det sen?, the hardcover version of Alice’s Adventures in Wonderland: A Pop-up Adaption, the mobile application Känner du Pippi Långstrump?, the mobile application Vem bestämmer?, the e-book version of There's a Dragon in Your Book and finally The Little Mermaid – A Magical Augmented Reality Book which consists of a hardcover book and a mobile application. LÄS MER
2. Nike Retail Tour iBook : Interaktiv e-boksdesign med Apple iBooks Author
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknikSammanfattning : Denna rapport redovisar utvecklingen av en interaktiv e-bok med Apples program iBooks Author. E-boken, omnämnd som Retail Tour iBook, är avsedd för användande på Apples iPads och har skapats på uppdrag av företaget River Cresco AB för deras kund Nike. LÄS MER
3. Programverksamhet : ett uttryck för folkbibliotekets identitet
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Biblioteks- och informationsvetenskap / BibliotekshögskolanSammanfattning : This thesis is a contribution to the discussion on the public library’s institutional identity in late modernity. The aim is to shed light on the public library’s identity as expressed through its public events. LÄS MER
4. En plattform för digitala läromedel
D-uppsats, Göteborgs universitet/HDK - Högskolan för design och konsthantverkSammanfattning : The goal of this project has been to develop a concept for a digital learning device aimed at the primary school children in the lower grades (1-6). The purpose has been to raise awareness and give ideas on how the integration of digital technology in early grades can be a way to make learning more adapted both to the way the modern children approach information as well as to the skills and needs of the individual student. LÄS MER