Sökning: "promotional tool"

Visar resultat 1 - 5 av 39 uppsatser innehållade orden promotional tool.

  1. 1. Prototyping Tool for Large Scale Interactive Experiences

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för designvetenskaper

    Författare :Venkata Satya Anurag Gargeya Unnava; Yiyang Liu; [2023]
    Nyckelord :Virtual Reality; Augmented Reality; Interactive Content; Large Scale Interactive Content; Visualizer; Simulations; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : In the age where entertainment is the driving force behind the functioning of large industries, companies like SONY have figured out a way to market their entertainment content including movies, music, and games using large-scale interactive marketing and promotional content. Building and testing such content before it is released on large and complex devices is a continuously challenging task and there have been efforts both in academia and industry made to ameliorate this content production workflow. LÄS MER

  2. 2. Sharing is caring – the sharing economy, a tool to promote social sustainability in Sege Park?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för kulturgeografi och ekonomisk geografi

    Författare :Amanda Svensson; [2023]
    Nyckelord :Sharing Economy; Social Sustainability; Sege Park; Collaborative Economy; Sharing; Malmö; Sweden; Social Sciences;

    Sammanfattning : This study examines how the sharing economy is utilized in an emerging area to promote social sustainability. Sege Park in Malmö provide this study's research area. This community served as a testbed for a Sharing Cities Sweden initiative, with support from Malmö municipality, to create a collaborative neighbourhood. LÄS MER

  3. 3. ”HUR SKA JAG HANDSKAS MED DEN ELEVEN JAG HAR IDAG?” En fenomenografisk intervjustudie om elevassistenters och specialpedagogers uppfattningar om handledning för elevassistenter

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogik

    Författare :Natalie Hedvall; [2022-11-30]
    Nyckelord :handledning; elevassistent; specialpedagog; elever i behov av särskilt stöd; Det kommunikationsstödjande klassrummet; observationsverktyg; fenomenografi; variationsteori;

    Sammanfattning : Aim: The aim of the present study was to investigate how special educators and student assistants perceive supervision for student assistants and what they think about potentially using part 3 "Interactions" in the research-based observation tool "Communication Supporting Classrooms" in supervision. This was done by using a phenomenographic approach. LÄS MER

  4. 4. GHG impact of cloud IT solutions from Scania's commercial autonomous vehicles in use phase: Assessment, challenges, and possible recommendations to reduce GHG impact

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för geovetenskaper

    Författare :Cong Huifen; [2022]
    Nyckelord :Sustainable Development; Green IT; cloud service solution; cloud GHG emissions; cloud GHG assessment; Sustainable Software Development;

    Sammanfattning : Sustainability study in the ever-growing Information technology (IT) sector is an emerging interdisciplinary research field. As one essential element in this sector, the development and implementation of cloud-based autonomous vehicles have the great potential to bring convenience to society and are defined as the climate change mitigation strategy. LÄS MER

  5. 5. Inkludering och exkludering i flerspråkiga barngruppers fria lek : En studie av förskollärares och barnskötares beskrivna upplevelser

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Karlstads universitet/Institutionen för pedagogiska studier (from 2013)

    Författare :Frida Hübsch; [2022]
    Nyckelord :Exclusion; Free play; Inclusion; Intercultural; Multilingual; Preschool; Exkludering; Flerspråkighet; Fri lek; Förskola; Inkludering; Interkultur;

    Sammanfattning : Sammanfattning Alla har troligtvis någon gång upplevt exkludering från en gemenskap och den törn i självkänslan det kan ge. Exkluderingar såväl som inkluderingar sker redan i förskolans sociala arena för samspel. I flerspråkiga barngrupper kan språkanvändning eventuellt användas som ett maktredskap för att exkludera varandra. LÄS MER