Sökning: "store satisfaction"
Visar resultat 21 - 25 av 91 uppsatser innehållade orden store satisfaction.
21. Improving Validation & Verification data management by deploying a life cycle management tool
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Managing data can be a challenge for large scale projects involving dozens of collaborators with different expertise. Data could be requirements, test procedures or product breakdown structures (PBS) for example. LÄS MER
22. Inside-Out : Investigating the link between internal marketing and service quality in Swedish retail
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : This thesis is a qualitative research that provides an understanding of store managers perception of internal marketing on the Swedish retail market. It also describes how the store managers use internal marketing to guide their frontline employees to deliver high quality service. LÄS MER
23. Hur förenas krav, kontroll och stöd när kunden är ohotad etta? : En kvalitativ studie av butikssäljares upplevelse av sin arbetssituation i svensk detaljhandel
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : Handelsbranschen utgör en betydande del av den svenska arbetsmarknaden och har under senare år stått inför stora förändringar till följd av den växande näthandeln, något som kan tänkas ha förändrat situationen för säljare i fysiska butiker. För att undersöka hur anställda i detaljhandel upplever sin arbetssituation har kvalitativa intervjuer med personer från sport- och fritidsbutiker genomförts. LÄS MER
24. Effektivisering av varu-och lagerhantering för ökat kundfokus : En fallstudie inom detaljhandeln
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomiSammanfattning : Swedish retail industry is facing a challenging future in terms of creating positive customer experiences due to an increasingly digitized world. The market and shopping patterns have changed drastically, and customers expect a higher level of customer service while retail staff spend a lot of time receiving deliveries and handling goods. LÄS MER
25. Self transportation of goods for consumers from a retail store: A Pilot study
Master-uppsats, Lunds universitet/FörpackningslogistikSammanfattning : The Last-mile delivery is seen as an emerging attention due to the increased focus on e-commerce and Omni-channel retailing. Due to these and since it involves end consumers, organizations look for innovative solutions to provide customers with a service fulfillment option. LÄS MER