Avancerad sökning

Hittade 3 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. Attitudes toward location-based advertising on Social Media platforms

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Linnea Czarnecki; Josefie Nyberg; [2017]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Title: Attitudes toward location-based advertising on Social Media platforms Authors: Josefie Nyberg and Linnea Czarnecki Supervisor: Thomas Helgesson Level: Bachelor thesis, 15 hp (credits) Keywords: location-based advertising, Social Media, LBA, advertising acceptance Purpose: The purpose of this study is to determine potential differences in attitudes toward location-based advertising (LBA) between different Social Media platforms. The study also aims to examine if additional factors could be affecting the LBA acceptance on Social Media. LÄS MER

  2. 2. Is the interest of case studies declining : the case of sweden

    L3-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Josefie Nyberg; [2016]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 3. Lifestyle welfare in Sweden

    L3-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Josefie Nyberg; [2016]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER