Sökning: "feedbackmetoder"

Hittade 3 uppsatser innehållade ordet feedbackmetoder.

  1. 1. Oral Corrective Feedback in the Chinese EFL Classroom : Methods employed by teachers to give feedback to their students

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Karlstads universitet/Institutionen för pedagogiska studier

    Författare :Bob Fungula; [2013]
    Nyckelord :Feedback; error correction; Chinese EFL teachers; Bob Fungula;

    Sammanfattning : This is an empirical study based on English as a foreign language (EFL) teachers' experiences. The study is on Chinese EFL teachers’ usage of different oral corrective feedback (OCF) types as well as their own beliefs as to what strategies they make use of most frequently and what they do to improve their own OCF. LÄS MER

  2. 2. Vad gör ledaren för att genom olika ledarskapstekniker och verktyg underlätta medarbetarens lärande?

    Master-uppsats, Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)

    Författare :Tomas Granholm; [2013]
    Nyckelord :Ledarskap Lärande organisation Systemtänkande teamlärande;

    Sammanfattning : Uppsatsen beskriver vad ledaren gör för att omsätta uppdragsgivarens förväntningar, hur ledaren arbetar med visionen för organisationen och centrala värderingar för ökat lärande hos medarbetare. Centralt är ledarens praktiska görande för att underlätta lärande och koppling mellan teori och empiri. LÄS MER

  3. 3. Feedback methods in English in upper secondary school : A study of corrective feedback methods directed at vocabulary errors in the written English of second language learners

    Kandidat-uppsats, Institutionen för språk, litteratur och interkultur

    Författare :Chantal Scheilen Kågström; [2013]
    Nyckelord :written corrective feedback; vocabulary errors; feedback methods; direct and indirect feedback; skriftlig korrigerande feedback; vokabulärfel; feedbackmetoder; direkt och indirekt feedback;

    Sammanfattning : Previous studies have shown that written corrective feedback (CF) addressing errors can help students to improve their language accuracy. In order to improve students' vocabulary skills, studies suggest that less explicit corrective feedback methods are more successful than more explicit ones. LÄS MER