Sökning: "Brand Preference"
Visar resultat 1 - 5 av 62 uppsatser innehållade orden Brand Preference.
1. SMMAs inverkan på kundlojalitet hos lyxvarumärken : En kvalitativ studie om hur sociala medie marknadsföringsaktiviteter kan bidra till en bättre kundlojalitet hos lyxvarumärken
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Lyxvarumärken har en status att erhålla, som är en utmaning, speciellt i ett samhälle somutvecklas snabbt genom teknologi. Därmed befinner sig lyxvarumärken på en marknad medhög efterfrågan. För att kunna hålla sig väsentlig i dagens samhälle är det viktigt förlyxvarumärken att vara medveten om sina marknadsföringsstrategier. LÄS MER
2. A Consumer Perspective on Reshoring Production: Insights from Sweden
Magister-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Background: Reshoring refers to the process of bringing back manufacturing activities from foreign countries to the home country. The phenomenon is receiving increasing attention from companies and academics for factors such as increasing labor costs in offshore locations, supply chain disruptions, and a growing preference for locally made products. LÄS MER
3. The Impact of Corporate Social Responsibility DiversityEquity and Inclusion efforts on Brand Image
Magister-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Abstract Date: 2023-05-30 Level: Master Thesis in Business Administration, 15 HP Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: Omar Khalafallah, Semhar Weldesylasie Title: The Impact of Corporate Social Responsibility Diversity Equity and Inclusion efforts on Brand Image. Supervisor: Rana Mostaghel Keywords: CSR, corporate social responsibility, diversity, equity and inclusion, trust, commitment, brand image. LÄS MER
4. Organisatoriskt köpbeteende inom business-to-business : En kvalitativ studie om hur organisatoriskt köpbeteende påverkar köpbeslut inom business-to-business
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : The fact that brands create trust and develop cognitive and emotional ties with customers are well recognized. However, this is primarily associated with B2C markets. More recent studies admit to the fact that despite the differences between B2C and B2B contexts brands can have valuable features in B2B as well as B2C. LÄS MER
5. Consumers’ perception of climate-smart wine packaging : a case study on Systembolaget
Master-uppsats, SLU/Department of Molecular SciencesSammanfattning : Environmental concerns in the wine industry are getting more attention worldwide, making it important to shift to more sustainable practices. One of the most significant CO2e emissions originates from wine glass bottles as packaging material. LÄS MER