Sökning: "Partnership building"
Visar resultat 1 - 5 av 88 uppsatser innehållade orden Partnership building.
1. Användning av humor i vårdmötet : En kvalitativ litteraturstudie
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HälsohögskolanSammanfattning : Bakgrund: Humor spelar en betydande roll i mänskligt liv genom att generera glädje, bygga relationer och minska stress, särskilt inom hälso- och sjukvården där personcentrerad vård betonas för att säkerställa god vård. Forskning visar att humor och skratt hjälper relationen mellan sjuksköterskor och patienter. LÄS MER
2. Mötet med vårdpersonal - föräldrarnas upplevelser när deras barn är inneliggande på sjukhus : en litteraturstudie
Kandidat-uppsats, Sophiahemmet HögskolaSammanfattning : Bakgrund När barn är inneliggande på sjukhus så deltar ofta föräldrarna i omvårdnaden enligt vårdfilosofin familjecentrerad omvårdnad. Detta är oftast positivt både för föräldrar och barn men det kan även leda till svårigheter i mötet mellan föräldrar och vårdpersonal eftersom de ska dela på omvårdnadsansvaret. LÄS MER
3. Stakeholder Behaviour and Management During the Course of a Project : A Case Study on Green Energy Project Operation
Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknikSammanfattning : Project stakeholder management (SM) as one of the building blocks for project management theory has been studied by many scholars, and a lot of theoretical frameworks are developed to analyse relevant stakeholders based on different groups of attributes to formulate appropriate expectation managing strategies. Nevertheless, contemporary research rarely describes the dynamic change of stakeholder relationship during the course of a project and mainly focuses on public-private partnership projects where the relationships are complex and some external stakeholders can be threatening to project goals. LÄS MER
4. The Authenticity Imperative - Towards Building Long-Term Relationships with Social Media Influencers in the Digital Age
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Capturing how organizations build and maintain long-term and mutual beneficial relationships with influencers is an urgent quest by both, communication practitioners and scholars. In the ever-evolving context of digitalization, navigating influencer communication remains to be a major challenge, as the concept of an authentic partnership is constantly adapting in the fast-paced social media realm. LÄS MER
5. Enhancing SMEs to Become More Sustainable
Master-uppsats, Lunds universitet/Internationella miljöinstitutetSammanfattning : Small, and medium-sized enterprises (SMEs) have recently been identified as high contributors to social and environmental issues globally. Due to this, there has been a high demand for SMEs to become more sustainable, and as such many studies have researched the benefits that accrue to SMEs that implement sustainable practices: serving as a motivation for most SMEs. LÄS MER