Sökning: "Strategic Concept 2010"

Visar resultat 21 - 25 av 52 uppsatser innehållade orden Strategic Concept 2010.

  1. 21. Marknadsaktiviteter vid produktlansering

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :Maria Byberg; Louise Lantz; [2011]
    Nyckelord :product launch; outdoor; outdoor; junior; junior; launch strategy; relationship marketing; event marketing; event marketing; social media; social media; store communication; produktlansering; lanseringsstrategi; relationsmarknadsföring; butikskommunikation;

    Sammanfattning : Marknadsaktiviteter vid produktlansering är ett samarbete med Haglöfs Scandinavia AB. Våren 2010 utfördes ett samarbetade med Haglöfs då ett underlag för utökat produktsortiment inom konfektion togs fram. LÄS MER

  2. 22. Retailing In India-An Approach

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Nanda Kishore Balijepalli; [2010-06-23]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Indian Retailing is the biggest economy generated sector in India, and the most emerging market in Asia, and other parts of the world. Indian retail market widely accepted around the world because of its quality, production and marketing strategies. The geographical and government sources were the back bones of strong retailing. LÄS MER

  3. 23. Brand-napping -goodwill protection for well-known trademarks

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Peter Ottosson; [2010-06-22]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : What characterizes well-known trademarks is that they carry a certain power of attraction, image and prestige and cannot only be looked upon as symbols of origin for goods and services. As such, these brands are particularly exposed to brand-napping, which could be described as a one-way and free value transfer of the vital parts of a brand concept. LÄS MER

  4. 24. Transnational Top Management Team:Establishing a theoretical concept and exploring subsidiary power in the context of team membership

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Thi Hong Nhung Nguyen; [2010-06-16]
    Nyckelord :Transnational Top Management Team; TTMT; subsidiary power; subsidiary autonomy; subsidiary influence; two-level teams; business teams; corporate embeddedness;

    Sammanfattning : As companies strive to launch projects that are both globally driven and locally responsive, they realized the need to include individuals with global experiences and others with local knowledge in transnational teams. Researches were conducted on many types of management teams and multinational teams in business, but little is known about Transnational Top Management Team (TTMT), the member of which are the top managers and heads of different business units of the company. LÄS MER

  5. 25. Strategier och budskap i CSR-kommunikation : En studie av två konsumentföretags tillvägagångssätt och anseende

    Kandidat-uppsats, Industriell marknadsföring och industriell ekonomi

    Författare :Susanne Andersson; [2010]
    Nyckelord :CSR; corporate responsibility; consumer companies; brands; stakeholder dialogue; communication strategies; communication messages; CSR; företagsansvar; konsumentföretag; varumärken; intressentdialog; kommunikations­strategier; kommunikationsbudskap;

    Sammanfattning : Att ta ett större ansvar inom miljömässiga, ekonomiska och sociala frågor blir en allt viktigare punkt på många företags agendor, och en allt betydelsefullare aspekt för konsumenter att ta hänsyn till när de överväger köp av produkter eller tjänster. Företagsansvar, internationellt benämnt som corporate social responsibility eller CSR, har också fått ett genombrott bland myndigheter och andra officiella organ såsom FN och EU, som jobbar för att underlätta för företag genom olika riktlinjer och redovisnings­standarder för CSR. LÄS MER