Sökning: "business of media"
Visar resultat 21 - 25 av 1415 uppsatser innehållade orden business of media.
21. CYBER SECURITY IN SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : The Internet has evolved over the years. Businesses and individuals have leveraged it to run theirdaily activities to make everything easier. Almost every business has a digital footprint that makesit more profitable. LÄS MER
22. From Elite to Everyone: How User-Generated Content Democratizes Hermès and Challenges Its Exclusivity
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this thesis is to add to existing research and create a deeper understanding regarding the influence of online narratives on luxury brand attitudes. The research aims to explore how luxury brands are portrayed by social media users, in order to gain a cohesive understanding of its effect on the attitudes that are formed towards the brand. LÄS MER
23. Climate Change Coverage and the Performance of Green and Brown Equities
Master-uppsats, Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionenSammanfattning : Climate change has emerged as one of the world’s most pressing issues, a development that has prompted investors to shift their focus accordingly, catalysing a significant increase in green investments. This study is set against this backdrop, focusing on the performance of portfolios of European firms classified as low or high emission intensity – green or brown respectively – during an eight-year period, from January 2010 to June 2018. LÄS MER
24. Hur fungerar det att leda anställda via pixlarna i dataskärmen? : Distansarbetes påverkan på chefer och dess ledarskap, fokus på tiden efter Covid-19 pandemin
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : how does it work to lead employees through the pixels in the computer screen? Remote work's impact on managers and its leadership, with focus on the time after the Covid-19 pandemic. Today's society is becoming more digitized, and the growth has a constant impact on the corporate world. LÄS MER
25. Effekten av influencer-marketing : En kvantiativ studie som undersöker influencer-marketings roll kring Generation Z konsumentbeteende
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Datum: 2023-05-30 Nivå: Kandidatuppsats i företagsekonomi Institution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens Universitet Författare: Eric Parsmo, Filippa Larsson & Wilma Forssander Titel: Effekten av influencer-marketing Handledare: Rana Mostaghel Nyckelord: Influencers, Influencer-marketing, Sociala medier, Generation Z, Förtroende, Klädbranschen, Impulsköp Frågeställningar: - Vilka faktorer inom influencer-marketing spelar roll när det kommer till Generation Z konsumentbeteende inom klädbranschen i Sverige? - Vilka faktorer spelar en roll för Generation Z tillit gentemot influencer-marketing? Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka sambanden mellan utvalda variabler för att se vilka faktorer inom influencer-marketing som spelar roll när det kommer till Generation Z konsumentbeteendet inom klädbranschen i Sverige. Studien undersöker även tilliten mellan Generation Z och influencer-marketing. LÄS MER