Sökning: "martin christensson"

Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden martin christensson.

  1. 1. Discovering what makes news tweets popular when controlling for content

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Martin Christensson; William Holmgren; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Twitter is one of the largest social networks with over 330 million active users. Therefore, by being able to better create tweets that spread further, the message of the tweet can reach more people. It is also a social platform that is widely used by news networks to share news and is the main source of news for many people. LÄS MER

  2. 2. Design of video player and user interfaces for branched 360 degree video

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Mimmi Cromsjö; Martin Christensson; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Branched video enables users to interact with the video content and to choose a unique path through that content. With the further development of Virtual Reality (VR) technology the integration of branched video in these systems becomes increasingly convincing. LÄS MER

  3. 3. Hur arbetar Tesla för att nå ut till sin publik?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Andreas Kandefelt; Henrik Thystrup Svantesson; Martin Wesström; [2018]
    Nyckelord :Sociala medier; Retorik; Brand Community; Tesla; Marknadsföring; Social media; Rhetoric; Marketing; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title:​ How is Tesla reaching their audience? Seminar date:​ 31 may 2018. Course:​ FEKH29, Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level, 15 University Credits Points Authors:​ Andreas Kandefelt, Henrik Svantesson and Martin Wesström. LÄS MER

  4. 4. Kort speltid – djupt intryck : spel som hyrfilm

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för planering och mediedesign

    Författare :Fredrik Häthén; Calle Leppäjoki; Victor Dahlqvist; Magnus Christensson; Martin Silve; Oliver Henriksson; Stefan Gökstorp; Markus Fors; [2011]
    Nyckelord :skräck; motion capture; 3D; UDK;

    Sammanfattning : SVENSKA: Vårt kandidatarbete gick ut på att ta reda på om det var möjligt att utveckla ett kort spel i hög teknisk kvalitet och ändå skapa ett djupt intryck på spelaren. Under projektets gång utvecklade vi, med hjälp av UDK (Unreal Development Kit), ett skräckspel i 3D till PC vid namn The Horror at MS Aurora. LÄS MER

  5. 5. Träning och tävling online: Raidkultur i World of Warcraft

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för etnologi

    Författare :Martin Christensson; [2010]
    Nyckelord :Competitive gaming; Massive Multiplayer Online games; etnografi; fenomenologi; actor-network-theory; World of Warcraft; e-sport.; Cultural Sciences;

    Sammanfattning : Competitive gaming, or the growing sport like scene around computer games, has not been studied much in the academic field of Games Studies. Drawing on ethnographic and interview work both inside and outside the game this thesis examines player-produced culture around raids in the Massive Multiplayer Online Game World of Warcraft. LÄS MER