Sökning: "vad är bra service i en reception"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden vad är bra service i en reception.
1. Samverkan i nöd och lust - Socialtjänstens syn på samverkan med LARO-mottagningarna i Malmö
Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för hälsa och samhälle (HS)Sammanfattning : Denna uppsats ingår i en utvärdering som görs av den vårdvalsreform som år 2014 infördes för personer med läkemedelsassisterad rehabilitering för opioidberoende (LARO). Syftet med uppsatsen var att undersöka hur samverkan mellan socialtjänsten och LARO-mottagningarna i Malmö skedde före införandet av vårdval LARO och hur den sker nu, efter införandet. LÄS MER
2. Distriktssköterskors erfarenheter av telefonrådgivning på en hälsocentral
Magister-uppsats, Institutionen för hälso- och vårdvetenskap (HV)Sammanfattning : Bakgrund: Telefonrådgivning är en stor del av distriktssköterskans arbete på en hälsocentral. Arbetet innebär att bedöma, hänvisa, ge råd och stöd, samt utföra omvårdnad. Distriktssköterskan måste anpassa sitt arbete och sina beslut efter ekonomiska, tekniska, organisatoriska och vetenskapliga aspekter. LÄS MER
3. Inchekning på hotell : Serviceinteraktioner mellan personal och gäst
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Restaurang- och hotellhögskolan - Grythytte akademiSammanfattning : SammanfattningInledning: Hotellbranschen är en mycket rörlig och händelserik bransch. När en gästanländer till ett hotell är det lobbyn med reception som gästen möter först. Första fysiskakontaken gästen får med hotellpersonalen är i receptionen under incheckning. LÄS MER