Sökning: "Pontus Holm"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Pontus Holm.

  1. 1. The effect of SMMA on Purchase Intention through the mediator Brand Image : A quantitative study in the Swedish electronic industry

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Pontus Holm; Max Banfalvi; [2021]
    Nyckelord :E-commerce; Social Media Marketing Activities; Brand Image; Purchase Intention; Social Media.;

    Sammanfattning : Background: Due to the digital era and a constant increase in social media usage, new ways to interact with customers can be done through adopting Social Media Marketing Activities (SMMA). The concept SMMA is constituted by the five dimensions ‘Entertainment’, ‘Interaction’, ‘Trendiness’, ‘Customization’ and ‘Word-of-mouth’. LÄS MER

  2. 2. Why CSR is a win-win concept : An explanatory study of the impact of CSR (Corporate Social Responsibility) on the attractiveness towards an employer

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Pontus Holm; Max Banfalvi; Alex Berlin; [2020]
    Nyckelord :​Employer branding; Employer attractiveness; EmpAt scale; Corporate Social Responsibility; Triple Bottom Line.;

    Sammanfattning : Background: ​The concept of CSR has become a more discussed topic in relation to employer attractiveness in recent years. Recent research pointed in the direction of CSR to be a vital tool to be utilised in order for employers to enhance their employer attractiveness. LÄS MER

  3. 3. CATIA V5 SOM KONCEPTGENERERINGSVERKTYG

    Magister-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Anders Holm; Magnus Tilly; [2007]
    Nyckelord :Catia V5; Imagine and Shape; Volvo personvagnar; PVS;

    Sammanfattning : Att ta fram en ny bilmodell är ett tidskrävande och omfattande arbete där många olika kunskapsområden måste samspela. En del i utvecklingsprocessen som får allt större betydelse är designarbetet. LÄS MER