Sökning: "displayannonsering"

Hittade 3 uppsatser innehållade ordet displayannonsering.

  1. 1. An investigation of categorical variable encoding techniques in machine learning: binary versus one-hot and feature hashing

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Cedric Seger; [2018]
    Nyckelord :categorical features; feature hashing; binary encoding; classi- fication; kategoriska variabler; feature hashing; binär kodning; klassi- ficering;

    Sammanfattning : Machine learning methods can be used for solving important binary classification tasks in domains such as display advertising and recommender systems. In many of these domains categorical features are common and often of high cardinality. LÄS MER

  2. 2. The true effects of programmatic display marketing : A study on how advertisers could make use of programmatic in the different stages of the customer journey.

    Master-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)

    Författare :Stina Hübinette; [2017]
    Nyckelord :Programmatic; Performance Marketing; Display Advertising;

    Sammanfattning : In digital marketing, display advertising has always been the largest revenue stream for publishers, and the biggest channel for advertisers to increase the traffic to their sites as well as getting better brand recognition. However, with the ever increasing spread of the smartphone and the continuously smarter machine learning of today, the industry has changed. LÄS MER

  3. 3. Köpbeteenden på marknaden för internetannonsering

    Magister-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Anders Lindkvist; Erik Milbrink; [2010]
    Nyckelord :Professionellt köpbeteende; internetmarknadsföring; annonsnätverk; displayannonsering;

    Sammanfattning : Bakgrund Marknaden för internetmarknadsföring fortsätter att växa och allt fler företag väljer att placera en större del av sin budget på just denna kanal. En av de vanligast förekommande och kostnadseffektiva metoderna i dag är displayannonsering. Antalet webbplatser är i princip omöjligt att uppskatta och ökar konstant. LÄS MER