Sökning: "lena carlsson sociala medier"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden lena carlsson sociala medier.

  1. 1. ”Content, Contact, Cash” - En kvalitativ studie om framgångsrik marknadsföring via sociala medier

    C-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Andreas Hadzikostas; Helli Shahidi; [2010-08-04]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Title: ”Content, Contact, Cash”- En kvalitativ studie om framgångsrik marknadsföring via sociala medier Authors: Andreas Hadzikostas and Helli Shahidi Assigner: Newsroom Course: Degree thesis in Bachelor of Media and communication at the faculty of Journalism and mass communication at University of Gothenburg, Sweden Semester: Spring semester, 2010 Tutor: Ingela Wadbring Pages: 49, including two enclosures Purpose: To elucidate which factors are significant for successful marketing via the social media. Method: Expert interviews, Informative interviews and content analysis Material: Interviews with Lena Carlsson at Kreafon PR agency, Peter Baeza at IHM Business School, Eva and Kalle Bodestig at Mandel, Lena Ekman at Saltå kvarn and Rick Short at Indium Corporation. LÄS MER

  2. 2. Dialogens betydelse för företag : Hur företag bör agera och uppträda när de marknadsför sig i sociala medier

    Magister-uppsats, Institutionen för samhällsvetenskaper, SV

    Författare :Jon Ottosson; [2010]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The purpose of my study is to give a good picture of what social media really is and how companies can make use of it, in their marketing strategy. It gets more important for every day that companies fully understand how social media works and how to act in the new digital channels. LÄS MER