Sökning: "Pontus Book"

Hittade 5 uppsatser innehållade orden Pontus Book.

  1. 1. Från skolvärlden till sysselsättning eller vidareutbildning : Samstart som hjälp med övergången

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för socialt arbete (SA)

    Författare :Pontus Book; Rebecca Sehlberg; [2024]
    Nyckelord :Samstart; Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar; NPF; stigma;

    Sammanfattning :  The purpose of this essay is to investigate the Samstart project and explore the support services it provides for individuals with neurodivergence. Through interviews with professionals involved in the project, the responses will be analyzed using the concept of stigma. The empirical data has been subjected to thematic analysis. LÄS MER

  2. 2. Hur beskrivs svenskhet och andra kulturer i samhällskunskapsböcker?

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Malmö universitet/Institutionen för samhälle, kultur och identitet (SKI)

    Författare :Pontus Åkesson; Alexander Mukka Nordlund; [2021]
    Nyckelord :interkulturell pedagogik; läroböcker; samhällskunskap; skola; svenskhet;

    Sammanfattning : Sweden is a country which has a diverse and multicultural population, stemming from a high immigration to the country. This diverse population is reflected in the student bodies of classrooms around the country and provide an arena for different cultures to interact. LÄS MER

  3. 3. Can fintech startups lower conversion costs with content marketing?

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Pontus Lagerberg; Axel Wiorek; [2020]
    Nyckelord :Content marketing; Digital marketing; Marketing strategy; Conversion cost; E-book;

    Sammanfattning : This thesis explores the viability of a content marketing strategy as a means of lowering conversion costs for digital startups prior to commercial launch. It does so by first giving a background into the subject of content marketing by covering types of content, content distribution channels and content strategies. LÄS MER

  4. 4. The coherency between Fjällräven’s brandidentity and brand image : A mixed method case study of an outdoor brand and the coherency betweenits brand identity and brand image.

    Magister-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Henrik Svensson; Pontus Möller; [2019]
    Nyckelord :Branding; Brand identity; Brand image; Coherency; Brand Derby Matrix; Fjällräven;

    Sammanfattning : Background: It is important to have a coherent brand identity and brand image, as that facilitate the communication process for the brand. It specifically becomes an issue when consumers do not understand what the brand stands for. LÄS MER

  5. 5. Game Feel Aesthetics : Finding the Fun Factor

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för teknik och estetik

    Författare :Pontus Fredriksson; Malin Sandred; [2018]
    Nyckelord :game feel; immersiom; visual aethetics; qualitative research; game feel; immersion; visuell estetik; kvalitativ undersökning;

    Sammanfattning : Spel är något som ligger oss nära om hjärtat, och är en industri som fortsätter växa hejdlöst. Vi var nyfikna på hur man gör ett spel “roligt” att spela. LÄS MER