Sökning: "reward management case study"
Visar resultat 6 - 10 av 68 uppsatser innehållade orden reward management case study.
6. Who are we and what do we measure? : A case study of the dynamic relationship between performance measurement and organizational identity
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Performance measurements have been described as a tool by which management can communicate expected standards of behavior as well as a shared meaning among members regarding the intended direction of the firm. In parallel, the organizational identity field relies on the premise that members can answer the question “who are we as an organization?” through a sense of shared understanding. LÄS MER
7. FÖRÄNDRING, PÅ GOTT OCH ONT : En fallstudie av omstruktureringen av ett belöningssystem i en decentraliserad bank
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : Banksektorn har under de senaste decennierna blivit allt mer kunskapsintensiv och en förståelse för det skifte som sker för framtidens medarbetare blir allt mer essentiell. Strategiska förändringar medför krav på ledningen att tillvarata sina medarbetares intressen genom att bland annat skapa incitament för att bibehålla gamla och skapa nya konkurrensfördelar. LÄS MER
8. More Money, More Problems? -A qualitative study on reward systems in Swedish professional ice hockey and their coherence with player motivation
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansieringSammanfattning : Financial distress is a common challenge facing professional sports clubs where high player salaries amplified by intense player biddings aggravate the situation. High salaries and performance bonuses are central in the clubs' reward systems aiming to attract and motivate players to perform. LÄS MER
9. Klara, färdiga, generation Z : Akta så de inte springer ifrån er!
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagandeSammanfattning : Bakgrund: Ett effektivt styrverktyg många organisationer använder sig av är belöningssystem, i syfte att motivera och behålla sina medarbetare. En ny generation, Generation Z är på väg att inta arbetsmarknaden, vilket innebär nya karaktärsdrag, egenskaper och attityder mot arbetet och arbetsplatsen. LÄS MER
10. Digitalization of forest management : Next generation unsupervised monitoring using Internet of Things and Blockchain
Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)Sammanfattning : The forest industry is a fundamental cornerstone of the Swedish economy employing over 70 000 workers on a national scale. In recent years, the industry has seen increased efforts to digitalize operations and management of forestry to reap economical rewards, improve efficiency and gain competitive advantages. LÄS MER