Avancerad sökning

Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. Att mäta tjänstekvalité inom B2B

    Magister-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erik Alexandersson; Andrea Martin; Jonas Ortman; [2008]
    Nyckelord :Service Quality; SERVQUAL; Tjänstekvalité; Critical Incident Technique CIT ;

    Sammanfattning : Syftet med denna uppsats är att analysera hur tjänstekvalité inom B2B kan utvärderas samt att analysera om ViewsCapture, en frågeteknik med öppna frågor där respondenten själv kategoriserar sina egna kommentarer, kan tillföra något till befintliga metoder. Vidare avses att koppla samman utvärderingsmetoder med de olika syften företag har för att mäta kvalité. LÄS MER

  2. 2. Strategiers uppkomst under IT-boomen : en fallstudie om hur ett IT-bolags strategier uppkom och utvecklades.

    Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jonas Ortman; Peter Strömgren; [2006]
    Nyckelord :Sökord: Strategi; Strategisynsätt; IT-boomen;

    Sammanfattning : .... LÄS MER